Основні тенденції ринку пакування та пакувальних матеріалів

На німецький виставці Interpack, що відбудеться 7-13 травня 2020 року у місті Дюсельдорф, буде презентовано 8 основних галузей для пакування. До упаковки підвищуються вимоги з точки зору екології, захисту довкілля, енергоефективносты матеріалів та технологій. Відвідувачі часто запитують у експонентів екологічні рішення.

Актуальними викликами в галузі напоїв і продуктів харчування є жорстка конкуренція та боротьба за глобальні ринки і споживачів.

«Тому усі намагаються якомога ефективніше застосовувати свої машини і обладнання. Рішення полягають в тому, що потрібно завантажувати обладнання і застосовувати енергозберігаючі рішення. Ми очікуємо, що буде представлено дуже багато програмного забезпечення», – розповів Томас Дозе, старший менеджер виставки Interpack компанії Messe Düsseldorf GmbH, під час презентації виставки в Києві.

Для кондитерських та хлібобулочних виробів виклики схожі – зростає попит на інновації. Тому для цієї галузі є прагнення переходу на модульне обладнання. Або для них є цікавими нові концепції прибирання, зокрема очищення на місці. «Це дозволяє оптимізувати виробництво, більш ощадливо ставитися до води. І призводить до підвищення ефективності виробництва.

У галузі косметики та фармакологічного виробництва – першочергове завдання – запобігти фальшуванню. У світі за рік вмирає приблизно 1 млн людей, через те, що приймають підроблену продукцію.

Споживачі все частіше замовляють продукти через інтернет, тому дуже важливо, щоб пакування повністю захищало продукт, дотримувалися ланцюги охолодження.

До упаковки підвищуються вимоги з точки зору екології та захисту довкілля. Тому на виставці будуть представлені енергоефективні матеріали, рішення з економії енергії та миючих засобів, повторного використання тепла.

ІА «Інфоіндустрія»

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry