Стан та перспективи на насіннєвому ринку України

12 грудня 2018 року в Києві відбулася  підсумкова зустріч  членів Насіннєвої асоціації України.

Питання, про які говорили:

ринок насіння, тенденції у світі та в Україні; які фактори, та що враховувати постачальнику МТР, що головніше: посівні площі чи інноваційні МТР, як один з ключових факторів у сільському господарстві, експорт насіння з України: які країни і яке насіння може постачати український виробник.

Правління Насіннєвої асоціації України, куди входять такі компанії, як «Сингента», «Маїсадур Семанс Україна», «Євраліс Семенс Україна», «КВС-Україна», «Коссад Семенс», «Лімагрейн Україна», «РАЖТ Семенс Україна»,  «ЗААТБАУ Україна», які є глобальними компаніями, що демонструють максимальне занурення у роботу на українському ринку насіння.

Голова правління Насіннєвої асоціації  України, “Сингента”, яка була представлена генеральним директор Пьером  Кохадоном та   В’ячеславом Гаврилянчиком,  який зазначив, що  головним завданням насіннєвих компаній так і вцілому асоціації — забезпечити вітчизняного товаровиробника якісним насіннєвим матеріалом за конкурентноспросможною ціною.

Ромен Дестйо, генеральний директор «Маїсадур Семанс Україна», після проведеного ребрендингу MAS SEEDS, акцентував, що компанії розглядають Україну як осередок саме виробництва та країну з експортним потенціалом по насінню. Тому ключовими питаннями є доведення до фіналу питання відкриття ринку ЄС для насіння, виробленого в Україні.

«При чому питання для двох сторін, зі сторони ЄС прийняття рішення та  включення України в Перелік країн, не членів ЄС, але які можуть ввозити насіння в ЄС.

З другої сторони, для України продовження адаптації вимог директив ЄС та Схем сортової сертифікації ОЕСР в частині  сертифікації сортових якостей та якісних показників (посівні якості).

Крім того, насіннєвий бізнес – це бізнес передусім, де  важлива «швидкість» та бути на крок попереду. Якщо так, то Ви завжди будете у виграші, і на покращення якості матимете запас», – говорить Сюзана Григоренко, виконавчий директор Насіннєвої асоціації України.

Спікерами  та презентували «Огляд ринку України: основні тенденції (площі, культури, тенденції, використання неоніків)”  для членів асоціації, Kleffmann Group Ukraine.

Про «Портрет сучасного сільськогосподарського товаровиробника 2017-2018», який є споживачем та покупцем МТР, розповіли АПК-Інформ.

Під час обговорення між учасниками ринку, то ключові питання виокремлюються:

– підвищення частки офіційно сертифікованого насіння у  посівах сільськогосподарських товаровиробників;

– практичне впровадження механізму підтримки фермерських господарства, які купляють сертифіковане насіння, нагадаємо, що сума відшкодування була збільшена до 60тис.грн без ПДВ;

-л огічність та чіткість регуляторних норм та їх адаптивність до змін, які відбуваються у світі;

– якість сертифікації;

– конкуренція органів сертифікації;

– Україна, як виробник,  у ланцюгу селекція-виробник-реалізація-експорт/імпорт;

Очевидно, що насіннєва галузь в Україні, неоднорідна і рівень виробників насіння розходиться. І що саме, вирізняє, що про рух далі, що розвивати і змінювати в галузі та як розвивати експортний потенціал насіння обговорюють і пропонують компанії з іноземною селекцією.

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry