15.09.2024
Останній тиждень на ринку аміаку відмічався період спокою. “Вибились” лише пара продажів Trammo в Північній Африці та на Близькому Сході з преміальною ціною.
Після запуску ОПЗ в порту “Південний” з’явилася пропозиція на завантаження 10-15 тис. тонн спотового аміаку в кінці вересня – на початку жовтня, проте перевізники побоюються брати на себе ризики.
В Саудівській Аравії виробничі потужності все ще значно скорочені, а у Перській Затоці США завантаження досить обмежені. Один лиш Ma’aden втратить близько 140 тис. тонн виробництва аміаку за вересень-жовтень. Проте й попит не настільки великий, щоб покупець готовий був сплачувати $430-550 за тонну пт. fob на тлі скорочення пропозиції.
Був помічений вантаж з Індонезії в сторону Америки на основі CFR. Відомо про постачання 30 тис. тонн до узбережжя Мексики наприкінці жовтня. Відсутність покупців в Індії, Північно-Західній Європі, Північно-Східній Азії та Марокко змушує й надалі виробників з Азії орієнтуватись на ринок Америки.
Загалом ситуацію можна описати так: потужності продовжують скорочуватись, проте низький попит міжсезоння не дозволяє ціні помітно зрости.
Повідомляє Profercy
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: