Порт «НІКА-ТЕРА» в 1 кварталі обробив 1,4 млн тонн вантажів

У першому кварталі 2021 року порт «Ніка-Тера», що входить в Group DF, перевалив 1 мільйон 420 тисяч тонн вантажів.

У структурі перевалки основними позиціями залишаються:

• зернові, зернобобові, олійні культури та продукти їх переробки   906,4 тис. тонн (64%)  (від загального обсягу перевалки);

• навалочні вантажі  329 тис. тонн (23%);

• добрива  95,2 тис. тонн (7%);

• олія соняшникова  90 тис. тонн (6%).

«В середньому падіння перевалки по галузі в першому кварталі  приблизно на 20%, що стосується зернових, то на 37%. На жаль, наш порт не став винятком. Причина падіння в галузі очевидна  пандемія і низький урожай зернових у 20/21 МР. Ми розглядаємо цей період просідання, як етап для перегрупування і стратегічної корекції всієї нашої бізнес-моделі: ми робимо кроки, які дозволять перерозподілити перевалочні потужності та розширити номенклатуру оброблюваних вантажів. Наприклад, в 1 кварталі порт збільшив перевалку глини на 58,5%, масла на 32,4%, азотних добрив на 36% і фосфоритів більш ніж у 2 рази. Створення нових центрів маржинального прибутку  частина нашої стратегії в умовах пандемії», – прокоментував СЕО порту «Ніка-Тера» Алім Агакішиєв.

 За словами Агакішиєва порт направив всі зусилля, щоб пройти непрості для економіки та для портової галузі часи з мінімальними втратами.

«Криза – це чудова перевірка клієнтами портів на міцність. Криза для нас  це можливість. Важливо зберегти своїх клієнтів, залучити нових. Для цього ми повинні кожен день демонструвати свої переваги. Це бізнес-ідеологія порту нового покоління. Ми хочемо реалізувати всі заплановані інвестиційні програми. Сучасний порт зобов’язаний швидко міняти підходи та підлаштовуватися під ринкову ситуацію»,  каже Агакішиєв.

За його словами, в порту очікують поступового відновлення економіки й відповідно збільшення обсягів перевалки в українських портах вже в другому півріччі 2021 року.

«Ми не приховуємо, що у нас є певний оптимізм у зв’язку з прогнозованим зростанням врожаю у 2021 році. Для нас зернові залишаються домінантним видом вантажів. Погодні умови цієї зими були краще, ніж в попередньому році. Тому хороший урожай стане в певному сенсі двигуном всієї портової галузі. І звичайно, загальна динаміка ВВП країни визначить тренди всієї портової галузі»,  резюмував Алім Агакішиєв.

За матеріпалами Group DF