09.04.2021
У першому кварталі 2021 року порт «Ніка-Тера», що входить в Group DF, перевалив 1 мільйон 420 тисяч тонн вантажів.
У структурі перевалки основними позиціями залишаються:
• зернові, зернобобові, олійні культури та продукти їх переробки – 906,4 тис. тонн (64%) (від загального обсягу перевалки);
• навалочні вантажі – 329 тис. тонн (23%);
• добрива – 95,2 тис. тонн (7%);
• олія соняшникова – 90 тис. тонн (6%).
«В середньому падіння перевалки по галузі в першому кварталі – приблизно на 20%, що стосується зернових, то на 37%. На жаль, наш порт не став винятком. Причина падіння в галузі очевидна – пандемія і низький урожай зернових у 20/21 МР. Ми розглядаємо цей період просідання, як етап для перегрупування і стратегічної корекції всієї нашої бізнес-моделі: ми робимо кроки, які дозволять перерозподілити перевалочні потужності та розширити номенклатуру оброблюваних вантажів. Наприклад, в 1 кварталі порт збільшив перевалку глини на 58,5%, масла на 32,4%, азотних добрив на 36% і фосфоритів більш ніж у 2 рази. Створення нових центрів маржинального прибутку – частина нашої стратегії в умовах пандемії», – прокоментував СЕО порту «Ніка-Тера» Алім Агакішиєв.
За словами Агакішиєва порт направив всі зусилля, щоб пройти непрості для економіки та для портової галузі часи з мінімальними втратами.
«Криза – це чудова перевірка клієнтами портів на міцність. Криза для нас – це можливість. Важливо зберегти своїх клієнтів, залучити нових. Для цього ми повинні кожен день демонструвати свої переваги. Це бізнес-ідеологія порту нового покоління. Ми хочемо реалізувати всі заплановані інвестиційні програми. Сучасний порт зобов’язаний швидко міняти підходи та підлаштовуватися під ринкову ситуацію», – каже Агакішиєв.
За його словами, в порту очікують поступового відновлення економіки й відповідно збільшення обсягів перевалки в українських портах вже в другому півріччі 2021 року.
«Ми не приховуємо, що у нас є певний оптимізм у зв’язку з прогнозованим зростанням врожаю у 2021 році. Для нас зернові залишаються домінантним видом вантажів. Погодні умови цієї зими були краще, ніж в попередньому році. Тому хороший урожай стане в певному сенсі двигуном всієї портової галузі. І звичайно, загальна динаміка ВВП країни визначить тренди всієї портової галузі», – резюмував Алім Агакішиєв.
За матеріпалами Group DF
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: