10.12.2021
«Оболонь» виробляє різноманітні напої, представлені у декількох категоріях: ринку пива, бірміксів, безалкогольних та слабоалкогольних напоїв, сидрів та енергетиків, мінеральної води та квасу.
Продукція компанії представлена не тільки в Україні, а і в 70-ти країнах світу.
За обсягом виробництва напоїв, компанія “Оболонь” є лідером серед підприємств з вітчизняним капіталом. Вона входить до ТОП-5 платників податків у своїй галузі.
У 1992 році «Оболонь» отримала приватизаційне свідоцтво №1 Фонду Держмайна України і стала першим незалежним приватним підприємством нашої держави. І вже на сьогоднішній день компанія має в своєму активі понад 500 зареєстрованих ТМ, представляючи компанію в різних категоріях напоїв на різних ринках світу.
Експортний напрямок діяльності компанії завжди був одним із найбільш пріоритетних. Адже звання експортера №1 на українському ринку пива є не тільки почесним, але й дуже відповідальним. Продукцію під брендом «Оболонь» добре знають на всіх континентах світу. Компанія займає 62% частки ринку в експорті пива.
У 2021 році компанія продовжила розвивати програму експорту, розширивши свою логістичну мапу новими країнами, серед яких: Демократична Республіка Конго, Коморські острови, Руанда, Вірменія, Панама, Мальта, Гонконг, Австралія.
Одним із важливих атрибутів компанії є власна солодовня, розташована в Чемерівцях Хмельницької області, що повністю забезпечує власну потребу виробництва в солоді, крім того, компанія здійснює його експортні поставки.
Корпорація «Оболонь» у своєму портфелі має флагманські бренди на відповідних ринках: ТМ «Оболонь», ТМ «Obolon Beermix», ТМ «Живчик», ТМ «Оболонська» тощо.
Одним стратегічних ринків діяльності підприємства є ринок безалкогольних напоїв, який показує динаміку росту в Україні на рівні 111% у 2021 році (у виробництві). А одним із лідерів є ТМ «Живчик», яка входить в ТОП-3 конкуруючи з міжнародними брендами.
Слід відмітити той факт, що на підприємстві впроваджено велику кількість стандартів, дотримання яких гарантує не тільки якість, а ще й екологічність продукції. Зокрема до таких відносяться наступні системи управління:
Про всі ці важливі факти розповіла заступник директора з маркетингу ПрАТ “Оболонь” Вікторія Влазнєва під час прес-конференції 2 грудня, повідомляє ІА “Інфоіндустрія”.
Інфоіндустрія
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: