22.02.2023
В результаті введення санкцій проти росії окремі країни почали користуватися правом на дисконт. Задля власної вигоди вони допомагають триматися агресору наплаву. Проте співпраця з ними створює логістичні проблеми.
До великої війни торгівля між росією та Індією була розвинена, та стримана географічними особливостями. Сухопутні шляхи в Індію ведуть, переважно, через Китай. Індійсько-китайські відносини давно є напруженими, тому Китай не те що б люб’язно надає безлімітний доступ російським товарам на свою територію задля транзиту. Тим паче, багато з цих груп товарів Китай міг би й сам продавати в Індію задля власного збагачення. Тому нарощувати товарообіг можна лише шляхом морських перевезень.
FESCO з Владивостоку вирішила скористатися цією нішею. Тим паче, Туреччина надає вільний доступ російському судноплавству. Тому що два тижні з порту Новороссійська почне відправлятися судно за новим маршрутом – Новоросійськ – Амбарлі (Туреччина) – Нава-Шева (Індія) – Мундра (Індія). Перевозити будуть у тому числі небезпечну продукцію та продовольчі товари. Саме так може виглядати одна зі схем вивезення вкраденого зерна або підсанкційних російських добрив.
Використані матеріали Рупек.
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: