27.03.2025
За підсумками 2024 року Syngenta Group зафіксувала виручку в розмірі $28.8 млрд, що на 10% менше у порівнянні з попереднім роком. Основними причинами спаду стали: зниження цін на засоби захисту рослин та насіння, коригування запасів дистриб’юторами, нестабільний попит, а також несприятливий валютний курс. EBITDA групи скоротилася на 15% до $3.9 млрд.
Сегмент Syngenta Crop Protection продемонстрував зниження продажів на 13% – до $13,2 млрд. Причинами стали зниження цін на ЗЗР, особливо в Латинській Америці та Європі, а також висока конкуренція. Причинами стали зниження цін на ЗЗР, особливо в Латинській Америці та Європі, а також висока конкуренція. EBITDA цього сегменту склала $2,8 млрд, що на 18% менше, ніж у 2023 році.
Ринок насіння
Підрозділ Syngenta Seeds зберіг виручку на рівні $4,8 млрд. Водночас компанія змогла наростити частку ринків кукурудзи та соняшнику в Північній Америці та Європі. Загалом продажі Syngenta Group China скоротилися на 9% до 9,6 млрд доларів, однак EBITDA цього бізнес-напряму досягла рекордного рівня завдяки підвищенню ефективності операцій.
Syngenta Group China та розвиток біопрепаратів
Підрозділ Syngenta Group China, незважаючи на загальну тенденцію до зниження продажів у групі, продемонстрував відносну стабільність і забезпечив $9.6 млрд виручки (-9%). Напрямок біопрепаратів та цифрових рішень для сільського господарства продемонстрував позитивну динаміку, зафіксувавши зростання попиту в ключових регіонах. Проте частка цьог осегменту надто мала, що значно вплинути на загальний результат.
Загалом, Syngenta Group продовжує адаптувати свою стратегію до змін у світовому аграрному секторі, фокусуючись на розвитку стійких рішень, оптимізації витрат та розширенні цифрових сервісів.
Всі порівняння здійсненні по відношеню до аналогічних періодів 2023 року.
Повідомляє Syngenta.
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: