Термінал EVT перевалив два мільйони тонн зернових з початку 2021/2022 маркетингового року

Портовий термінал EVT відвантажив двохмільйонну тонну на експорт у маркетинговому сезоні 2021/2022. Знакову цифру пройшли 23 листопада під час обробки панамаксу Seaguardian, який прийняв на борт партію кукурудзи. 

Власник вантажу — компанія Olam.

«Вперше термінал EVT досяг таких обсягів у такі короткі терміни. У порівнянні з аналогічним періодом минулого сезону ми продемонстрували дворазовий приріст перевалки. Ключовий фактор, завдяки якому цей результат став можливим, — це введення в експлуатацію нових об’єктів і використання їх на повну проєктну потужність. Крім того, це наші клієнти, які довіряють перевалку вантажів EVT, та сильна мотивована команда», — прокоментував директор портового оператора «ЄВТ Грейн» Сергій Гунько. 

Усього з початку сезону термінал обробив 108 суден, при цьому десять із них — класу Panamax та вісім суден класу Supramax. Для цього типу суден EVT організовував довантаження на рейді Очакова.

В нинішньому маркетинговому році термінал уже працював із шістьма культурами. Основну частку вантажообігу склала пшениця — 1,4 млн тонн. Далі йдуть ячмінь — 222 тис. тонн, кукурудза — 217 тис. тонн, ріпак — 132 тис. тонн, соя — 42 тис. тонн та шрот — 34 тис. тонн

Нагадаємо, позначку в один мільйон тонн у сезоні 2021/2022 термінал подолав у вересні.

Термінал EVT оперує двома власними причалами: №4 (довжина 280 м, глибина 11,5 м) та №3 (довжина 180 м, глибина 11,5 м). А також двома суднонавантажувальними машинами Neuero. Причал №3 та друга машина введені в експлуатацію на початку 2021 року. Головною особливістю цієї суднонавантажувальної машини є максимально великий в Україні фронт робіт — 420 метрів, що дозволяє їй пересуватися та відвантажувати зерно на двох причалах терміналу. Введення в експлуатацію нових потужностей дало можливість терміналу збільшити обсяги зерна, що відвантажується через причал, і приймати під обробку одночасно кілька великотоннажних суден.

  Інфоіндустрія