У Києві стартував новий благодійний проект

METRO Україна розширила проєкт «Для Людей, заради Планети», в рамках якого відкрила новий інноваційний автомат, який конвертує ПЕТ-пляшки у кошти на допомогу ЗСУ й підтримку фандрайзингової платформи UNITED24, та контейнери для збору одягу.

Керуючись принципами сталого розвитку та відповідального споживання, METRO Україна розширила проєкт зі збереження навколишнього середовища та допомоги людям, які опинилися в скруті. Спільно з партнерами компанія встановила ще один інноваційний автомат «Япомогабокс» у Києві, який конвертує ПЕТ-пляшки в кошти на благодійність та контейнери для збору одягу в Житомирі й Львові.

Війна не змінила фокусу METRO Україна на свідоме споживання та підтримку суспільства. Тому компанія продовжує реалізовувати соціальні проєкти, метою яких є зменшення екологічного сліду та допомога тим людям, які цього найбільше потребують. Компанія розширила свій проект «Для Людей, заради Планети», в рамках якого відкрила ще один інноваційний автомат «Япомогабокс» у торговельному центрі МЕТRО Почайна (проспект Степана Бандери, 26-В) в Києві та два пункти зі збору одягу в Житомирі (проспект Незалежності, 55-В) і Львові (вулиця Джорджа Вашингтона, 8-Г).

Автомат «Япомогабокс» приймає скручені ПЕТ-пляшки з-під напоїв об’ємом до 2-х літрів, які потім, завдяки підтримці партнерів ініціативи – заготівельної компанії ВТОРМА.UA, відправляться на вторинну переробку. Такий автомат дозволяє здавати на вторинну переробку пластик та водночас допомагати одній з груп реципієнтів – людям похилого віку, дітям чи безпритульним тваринам, а також Збройним Силам України та фандрайзинговій платформі United24.

Компанія METRO Україна виступає в цьому проєкті не лише майданчиком для добрих справ, а й перераховує за кожну пляшку, яку здають у автомат, десять копійок – п’ять з яких автоматично йдуть на ЗСУ, а інші п’ять – зараховуються на платформу United24. Таку ж суму в розмірі 10 копійок за пляшку перераховує ВТОРМА.UA на підтримку ЗСУ та платформи United24, а 10 копійок від благодійного фонду «Япомога» можна передати на допомогу малозабезпеченим людям похилого віку, дітям з інвалідністю чи безпритульним тваринам. У сумі вартість однієї пляшки становить 30 копійок. Така опція доступна й у першому автоматі, який компанія встановила у травні 2021 році у ТЦ METRO Позняки у Києві (проспект Петра Григоренка, 43).

Соціальним партнером ініціативи є благодійний фонд «Япомога», з яким METRO Україна співпрацює з травня 2021 року.

У кінці кожного місяця представники фонду проводять підрахунок зібраних коштів та перераховують їх на реалізацію проєктів для кінцевих реципієнтів допомоги. За час існування «Япомогабокс» зібрано 20 тонн пластику, що перетворився на добрі справи.

Завдяки розширенню проєкту зі збору одягу, взуття та іншого текстилю в Житомирі та Львові, METRO Україна запросила всіх своїх клієнтів і дружніх до довкілля українців приносити чисті речі – одяг, взуття, рушники, постільну білизну, і залишати їх у спеціальних контейнерах біля торговельних центрів.

Соціальні партнери ініціативи – фонди «Відкрите серце» в Житомирі та «Карітас Броди» у Львові відповідають за операційну діяльність проєкту – транспортують речі до своїх осередків, сортують та передають на допомогу тим, хто цього потребує. Ціллю ініціативи є допомога малозабезпеченим багатодітним сім’ям, дітям-сиротам, одиноким батькам, літнім людям та внутрішньо переміщеним українцям.

Пілотний проєкт зі збору одягу компанія розпочала в лютому 2020 року на території торговельного центру METRO Позняки у Києві (проспект Петра Григоренка, 43). У грудні 2021 року нові контейнери для збору одягу відкрилися в Івано-Франківську.

У рамках проєкту вдалося зібрати та передати на благодійність більше 31 т одягу, взуття та текстилю.

«Війна ставить перед бізнесом нові виклики, проте не може позбавити нас тих орієнтирів, які закладені в ДНК нашої компанії. Одним із принципів, якими керується METRO Україна в своїй діяльності, є соціальна відповідальність. Ми розуміємо, що в такі важкі часи кожному важливо гуртуватися та відчувати себе частиною однієї спільної мети, долучаючись до соціально корисних проєктів. Саме для реалізації таких ініціатив METRO Україна продовжує виступати майданчиком та запрошувати всіх своїх клієнтів приносити пластикові пляшки, одяг, взуття та текстиль для допомоги ЗСУ та людям, які найбільше цього потребують. Відкриття нового автомату для збору пластику та контейнерів для одягу є чудовою нагодою зробити власний внесок у спільну мету – перемогу України. METRO з Україною, для українців!», – коментує Олена Вдовиченко, директорка METRO Україна.

«Ми щиро раді, що спільно з компанією МЕТRО та нашим партнером «Вторма» змогли організувати збір пластикових пляшок на допомогу ЗСУ та відбудову країни за програмою Юнайтед 24. Наразі ми всі об’єднані єдиною метою – перемогти та відбудувати! І, як казав Макіавеллі: «Ціль виправдовує засоби». Будь-які засоби, навіть сміття, що розкидане на вулицях, смітниках та полігонах країни, ми маємо використати з максимальною вигодою – очистити нашу Україну. Аби ми жили і вільно дихали в своїй державі!», – коментує Руфат Раімов, творець та керівник «Япомога».

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry