Українці стали частіше купувати продукти в невеликих магазинах біля дому

Згідно з даними дослідження GfK Ukraine, наразі головними страхами українців є загроза економічної кризи та збільшення кількості захворювань. Це призводить до песимістичних економічних настроїв та невпевненості щодо майбутніх доходів. Про це повідомляє ІА “Інфоіндустрія” з посиланням на GfK Ukraine.

80% опитаних стурбовані можливою кризою свого роботодавця. При цьому, 8% вже підтвердили, що втратили роботу, а 44% відзначають скорочення часу, який витратили на роботу протягом останнього тижня.

“Ми відзначаємо тенденцію до зростання покупок у невеликих магазинах біля дому. Також українці починають користуватися сервісами онлайн-покупки продуктів, проте ще не можна говорити про істотні зміни в цьому сегменті ринку”, – йдеться у повідомленні GfK Ukraine.

Половина респондентів відзначили, що минулого тижня витратили більше, ніж зазвичай, на купівлю харчів, скоріше за все купуючи «про запас». Лише 11% витратили менше коштів, ніж зазвичай. Найбільше схильні робити запаси харчових продуктів мешканці Києва та Західного регіону, де наразі найвища кількість захворювань на COVID-19.

 

ІА “Інфоіндустрія”

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry