14.02.2022
Вже з 16 лютого Укрзалізниця введе обмеження (конвенцію) на перевезення білоруських добрив.
Конвенція торкається транспортування мінеральних добрив і діятиме до відміни. Обмеження поширюватиметься на перевезення продукції ВАТ «Білоруськалій» та ВАТ «Білоруська калійна компанія» до країн СНД, Балтії, а також Словаччини, Угорщини, Австрії, Польщі, Чехії та Румунії.
У повідомленні зауважується, що забороняється перевезення імпорту до України і транзит територією нашої держави. В УЗ запевнили, що перевезення білоруських вантажів здійснюються згідно з договорами. Транзит виконується в країни Середземного моря, передусім в Туреччину.
Експорт через порт Клайпеду в Литві складав 10 млн тонн калію щороку, тепер, з 1 лютого цей канал закритий через рішення щодо санкцій від Уряду Литви.
В Україні вирішили діяти руками Укрзалізниці, а це не регулятор, а перевізник. Такого рода заборона носить суто господарський характер, однак, під політичним прикриттям. Тож слід очікувати альтернативних кроків з боку білоруських підприємств. Дивно, адже Україна сама споживає білоруський калій, ба більше, ми купували білорускьу електрику, і тут – конвенція.
Інфоіндустрія, за матеріалами rail.insider
Читайте нас у Telegram