Українські органік-продукти матимуть свій логотип

У 2017 році в органічному секторі увага була прикута до декількох важливих тем, які матимуть вплив на хід подій у 2018 році. Зокрема, йдеться про логотип для органічної продукції та Проект Закону України «Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції».Так, у жовтні 2017 року Укрпатентом завершено процедуру реєстрації логотипу для органічної продукції (сировини), затвердженого наказом Мінагрополітики. Відповідно до цього міністерство стало власником першого державного логотипу для маркування органічної продукції. Відповідна інформація внесена до Державного реєстру свідоцтв України на знаки для товарів і послуг. Завдяки використанню логотипу українську органічну продукцію можна буде пізнати на полицях не тільки українських, а й зарубіжних магазинів.

14 листопада 2017 року на пленарному засіданні Верховної Ради України розглянуто проект Закону України «Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції» (№ 5448 від 24.11.2017), розроблений Мінагрополітики. За результатами прийнято рішення, законопроект доопрацьовується у Комітеті Верховної Ради України з питань аграрної політики та земельних відносин.

Крім того, з метою удосконалення державного регулювання у сфері акредитації органів сертифікації органічного виробництва протягом року за ініціативи Мінагрополітики проводились численні тренінги із залученням міжнародних експертів, фахівців  «Органік Стандарт», викладачів аграрних університетів.

У 2018 році аналогічні тренінги пройдуть для фахівців головних управлінь Держпродспоживслужби та структурних підрозділів ОДА з питань агропромислового розвитку.

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry