“Укрзалізниця” хоче захиститися від експансії старих іноземних вагонів

В «Укрзалізниці» розробили державну програму оновлення парку вантажних вагонів, які, зокрема використовуються і як зерновози. Мета програми на 2021-2025 рр. — покращення технічного стану вагонів, що експлуатуються в Україні, та підтримання вітчизняних виробників рухомого складу. Про це повідомляє uz.gov.uaЗа словами в.о. голови правління «Укрзалізниці» Івана Юрика, в рамках програми планується встановлення квот на імпорт вантажних вагонів іноземного виробництва та заборона навантажень вагонів, власниками яких є нерезиденти, на станціях України.

Держава має якнайшвидше зробити ці кроки, аби захистити вітчизняний ринок від експансії, коли в Україну тисячами завозяться старі іноземні вагони. Найбільше таких вагонів імпортується з Росії. Їх стан, м’яко кажучи, не найкращий, а це загрожує безпеці руху, а іноді, як бачимо, призводить навіть  до сходження вагонів з рейок. Водночас така ситуація заважає й розвитку вітчизняної вагонобудівної галузі.

У програмі буде передбачено необхідний парк вагонів по кожному типу для забезпечення прогнозованих обсягів перевезень вантажів.

На ринку вантажних перевезень не має бути одночасно шаленого профіциту одного типу вагонів і катастрофічного дефіциту іншого типу. Повинен бути баланс, що повністю задовольнить бізнес у вантажоперевезеннях залізницею. Також ми посилимо технічні вимоги до процедури продовження терміну служби вантажних вагонів. Вони мають виходити на колії тільки належної якості.

Затвердити «Державну програму оновлення парку вантажних вагонів України на період 2021-2025 рр.» Укрзалізниця планує до кінця поточного року.

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry