В першій On-Line Trade Mission до Японії прийняли участь 23 вітчизняних виробників продуктів

12 листопада відбулася перша On-Line Trade Mission до Японії. 44 компанії провели понад 40 зустрічей за 3 години.

З української сторони  участь брали 23 виробники, серед яких Agroleader Europe, Agrofirma Pole LLC, Agro-Patriot, AltaKraina, Корпорация «Бисквит-Шоколад»,  Виноробне господарство Князя П.М.Трубецького, Dairyco, ТМ Жайвір, Житомирські ласощі Златомед Гранола Та Мед Liqberry – ягідні пасти, Медові Брати – Honey Brothers, Мед Поділля, ProOrganica, Rivneholod ALC, Greengy, Своя Пасіка, Кондитер Тпрестиж,  Ukrbioland

Японію прдеставили 21 імпортер, серед яких MITSUI, Toyota Tsusho, Kataoka, Takara Shoji, Cordon Vert, Lacto Japan, Cargill.

На Відкритті Місії, окрім Спікерів та Організаторів, були присутні 60 осіб, серед яких  –  представники японських МінАгро та МінЕкономіки, українських офісів ЄБРР та UN FAO, японських та міжнародних торгових виставок JMA та Informa.

Про це йдеться у повідомленні COIN (Consulting Integrated)  на сторінці у Фейбук, повідомляє ІА “Інфоіндустрія”.

“Це був наш перший подібний досвід із налаштуванням веб-платформи: було багато скепсису перед зустрічами та декілька зауважень впродовж Місії, команда COIN  скурпульозно підтримувала учасників кожної зустрічі,  враховуючи різниці в ступені підготовки до івенту та технічних навичок учасників, особливості в налаштуваннях для мобільного браузера та ПК. І багато інших важливих детелей”, – прокоментував Юрій Луценко, партнер COIN.

За його словами, спікери на відкритті Місії зробили значний внесок в розширення контексту Місії поза “індивідуальними В2В зустрічами», адже кожна з них дозволяє розкрити неабиякий потенціал торгівлі із 3-ю економікою в світі.

Підсумовуючи результат місії, експерт зазначив, що в он-лайн B2B matchmaking  є майбутнє, адже зустрічі максимально фокусні, ефективні за часом і досить доступні за вартістю. Так, участь в Місії коштувала від $175.

“Порівнювати ефективність онлайн B2B та класичних оф-лайн інструментів ще зарано, та може й немає в цьому сенсу. Он-лайн буде співіснувати з оффлайном, вони будуть доповнювати одне одного.  Кожен з інструментів виконуватиме свою функцію в керуванні відносин виробника з покупцями. Аналогом є співіснування рекламного 6х3 борда та GIF web-банера, телефонного дзвінка теплому ліду та WhatsApp розсилки.  Тому ми радимо вам embrace the new”, – додав Луценко.

 

ІА “Інфоіндустрія”

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry