Які споживчі тренди впливатимуть на сільське господарство майбутнього — LFM

Споживчі тренди майбутнього були в фокусі уваги на одній з панелей Міжнародної конференції «Ефективне управління агрокомпаніями» (LFM), що відбулася 9 вересня.

Петро Мельник, CEO компанії Agricom Group, відзначив, що зараз спостерігається декілька споживчих хвиль, одна з них викликана зростанням населення в Азії та Африці. «Азія менше споживає тваринної, і більше рослинної їжі. Цей тренд важливий».

Другий фактор – збільшення доходу людей. «Для багатих завжди будуть існувати певні маркетингові продукти як-то мармурові стейки. І цей тренд буде протидіяти зростанню популярності рослинного м’яса».

В Україні представлено шість виробників рослинного м’яса, проте попит на цю продукцію переважно з боку ресторанів, тобто є тенденція скуштувати, але відсутня тенденція споживати, — вважають учасники дискусії.

Agricom Group є найбільшим виробником пластівців в Україні. За словами Петра Мельника є шалений  тренд споживання рослинної їжі. Бренд рослинного молока зміцнюється. «Ми збільшуємо площі під безглютеновим вівсом. Цього року було продано 1200 т безглютенового вівса, навіть не переробленого», — додав він.

З появою нових поколінь, збільшується частка молодих платоспроможних молодих людей. «Вони найбільше приділяють увагу якості вироблення того чи іншого продукту. Тому здешевлення виробництва – це смерть бренду у майбутнього», — відзначив Дмитро Морозов, директор департаменту розвитку бізнесу клієнтів МХП.

Катерина Парцевська, засновниця та шеф-кухар веганського ресторану «КОЛО» наголосила на зростанні попиту на веганські продукти: «Зараз активна стадія зростання, неминуче вся планета переходить на рослинне харчування, цього вже не зупинити. Від цього виграють усі, і людство і планета», — зазначила вона.

ІА «Інфоіндустрія»