Yara опублікувала дослідження ринка екологічних продуктів

Yara International опублікувала результати дослідження ринку екологічних продуктів харчування, проведеного компанією IPSOS від імені Yara. Було опитано 12 тис. осіб.

Загалом аналіз ринку показав високу вмотивованість європейців купувати екологічні продукти. Більше ¾ опитаних відповіли, що для них було би важливо мати можливість оцінювати вплив кожного продукту харчування на карбоновий слід. 58% європейців вважають, що вплив виробництва продукту харчування на клімат є важливим /буде впливати на вибір того чи іншого продукту при купівлі/. 51% європейців готові переплачувати за товари, що вироблені без використання викопного палива, а 69% готові вибрати нешкідливі для клімату товари, а не дешевші. 31% європейців вже здійснюють покупки, відповідно до впливу товарів на навколишнє середовище.

Найбільше звернули увагу на важливість формування екологічного сліду при виробництві продуктів харчування жителі Польщі, Італії, Туреччини. В цих же країнах був найбільший відсоток людей, що обрали би більш екологічний товар, а не дешевший. Турки, угорці та італійці найбільше виявили своє бажання бачити маркування екологічного сліда товару на упаковці.

Наразі Yara зайнята будівництвом заводу, що буде виробляти добрива з використанням виключно відновлюваних джерел енергії. Це будуть зелені добрива, що зможуть зменшити викиди парникових газів при вирощуванні культур до 30% (на 30% максимум), а готових продуктів харчування – до 20%. Перші зелені добрива будуть вироблені в другій половині поточного року.

Повідомляє Yara.

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry