16.06.2024
“Добродія Фудз” представилазерновіснеки YUMMOJI в оновлених упаковках по 220-300 г.
Зростання споживацького попиту на готові до вживання продукти із зернових у “карманному” форматі посприяло тому, що торіккомпанія “Добродія Фудз” запустила виробництво хрустких сухих снеків для швидких сніданків чи перекусів під ТМ YUMMOJI вагою упаковки 30 г.
“Провівши дослідження на фокус-групах, ми отримали запит на порційні сухі сніданки для формування ланч-боксів для дітей та підлітків, споживання під час подорожей чи відпочинкуабо ж на робочому місці. Так з‘явився ще один бренд у нашому продуктовому портфелі – YUMMOJI. Цезернові снекирізноманітних популярних смаків у “карманному” форматі. У напруженому ритмі сучасного життя такі смаколики допоможуть швидко вгамувати голод, і що немало важливо– це повноцінна і здорова альтернатива не дуже корисним чипсам або сухарикам“, – розповіли в компанії “Добродія Фудз”.
Нещодавно провідний український виробник продукції із зернових вирішив збільшити вагу упаковок до 220-300 г (залежно від продукту). Це рішення в компанії пояснюють тим, що попит на таку вагову категорію має тенденцію до зростання.
Асортимент хрустких снеків доволі широкий: від популярних глазурованих кульокіз какао та глазурованих кукурудзяних пластівців до глазурованих кульок“Тріо“збагачених вітамінами або жглазурованихкукурудзяних пластівців з медом (всього 6 позицій).
Наразі в Україні хрусткі зернові снеки YUMMOJI у збільшеній упаковці споживач може знайти у магазинах роздрібної торгівлі формату “біля дому“.
Зазначимо, що при виробництві готових сніданків YUMMOJI використовуються лишенатуральніінгредієнтита кокосоваолія, яка надає продуктам оригінальний витончений смак. І, що важливо – при виробництві не додається пальмова олія. Це робить продукцію YUMMOJIне лише смачною, але й корисною.
Інфоіндустрія
Пов’язані теми: