В Україні курсує вдвічі більше зерновозів, ніж їх є в усіх країнах ЄС

Необхідна достатня кількість рухомого складу у країнах ЄС, яким можна перевозити зерно, щоб зробити цей напрям експорту основним.

Під час свого виступу на неформальній зустрічі міністрів сільського господарства країн-членів ЄС, Молдови, Грузії та України, що відбулась в середині вересня у Празі, Міністр аграрної політики та продовольства України Микола Сольський наголосив, що експортні шляхи української аграрної продукції через країни Європейського Союзу, повинні стати постійними та основними.

Микола Сольський назвав чіткий перелік необхідних ініціатив, котрі потрібно для реалізації цього плану. Передусім, за його словами, потрібно на нашому кордоні з країнами ЄС збудувати термінальні комплекси, які включатимуть зернові конвеєри і за допомогою яких безперебійно транспортуватиметься українське збіжжя. Будівництво такої інфраструктури зумовлено різницею українських та європейських колій. Кожен такий термінал зможе забезпечити транспортування до 2 млн тонн зерна у рік.

«Суттєвою проблемою є недостатня кількість залізничного рухомого складу у країнах ЄС, яким можна перевозити зерно, а також відповідних вантажних автомобілів», – зауважив Міністр, додавши, що в Україні курсує 22 400 вагонів-зерновозів, а у всіх країнах ЄС – орієнтовно 12 тисяч. Тож збільшення кількості таких вагонів на 3640 одиниць та вантажівок на 6 тис. одиниць дозволить додатково перевозити до 10 млн тонн зернових у рік.

Також необхідно виділити залізничні маршрути для курсування українських вагонів-зерновозів із зміненими візками під стандарт європейських колій територіями Польщі та Німеччини до польського порту Гданськ та німецьких портів Росток та Гамбург, зазначив Микола Сольський.

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry