24.01.2017
Українські виробники поки що не розглядають США, як ринок збута свіжої плодоовочевої продукції, адже власне виробництво дуже гарно розвинене в цій країні, вимоги до якості дуже високі, а обсяги – просто колосальні. Тим не менше – це орієнтир. Сторчеком плодоовочевої продукції супермаркета, що вважається дуже дорогим та дуже якісним – Wholefoods, ділиться на Facebook Андрій Ярмак, експерт ФАО. Вкраплення органіки поміж звичайними продуктами дає чудовий результат;
Найдешевше звичайне, не органічне, #яблуко – 97,5 грн/кг. Є й значно дорожчі варіанти.
– #кабачок (не стандартний, див. фото) – 110 грн/кг
– #мандарини – 162 грн/кг
– #виноград столовий – 195 грн/кг
– #лохина (#чорниця садова) – 260 грн/кг
– #картопля найдешевша – 57,6 грн/кг
– #картопля #органічна – 260 грн/кг
– #цибуля органічна – 64,8 грн/кг
– #помідори органічні – 261 грн/кг
– #цвітна #капуста – 104 грн/шт
– #брокколі – 44 грн/шт
– #селера – 38 грн/шт
– #капуста листова (#кейл) – 148 грн/шт
В звичайному супермаркеті ціни будуть приблизно вдвічі нижчими.
Отже, основні висновки від Андрія Ярмака:
– якщо у вас хороший імідж, у споживачів відповідний дохід, то ви можете заробляти хорошу маржу на тих, хто дбає про власне здоров’я;
– цей магазин – це приклад заробітку на рівному місці – в цьому супермаркеті переважно продається звичайна продукція, не органічна, але по ціні, що інколи в рази перевищує ціни на ту саму продукцію в звичайному магазині. Але вкраплення органіки поміж звичайними продуктами дає чудовий результат;
– маркетинг і тільки маркетинг, дає Вам гроші.
Інфоіндустрія
Читайте нас у Telegram