Фермерський продукт стає брендом сам по собі

Фермерський продукт все більше стає сам по собі брендом з хорошим попитом. Продукція, в назві якої присутнє слово «фермерська» часто викликає у споживача асоціації з натуральністю та більшою «справжністю». Відповідно, його можна легко позиціонувати як щось, до чого виробник, власник ферми має безпосередньо відношення. Фактично, фермер напряму асоціюється зі своїм продуктом і може бути  його обличчям.

Такої думки дотримується громадський діяч, в.о. міністра аграрної політики та продовольства України у 2019 р. Ольга Трофімцева, повідомляє ІА “Інфоіндустрія”.

За її словами, з іншого боку, відбуваються і зміни у системах роздрібної торгівлі: класичні супермаркети як ми їх знаємо будуть поступово еволюціонувати та змінювати свої формати. Окрім зростаючої, в тому числі в продовольчому сегменті, важливості онлайн-торгівлі, такі формати як відкритті фуд-зони з комбінацією вертикальних міських ферм, невеличких магазинчиків фермерських продуктів, ресторанів та освітніх просторів будуть набирати оберти.

Зрозуміло, що окремі малі та сімейні ферми не в змозі займатись системними маркетинговими кампаніями для своєї продукції, як це роблять транснаціональні корпорації. Але, по великому рахунку, їм це і не потрібно. Тому що у випадку їх продукції потрібна комунікація у вигляді прямих меседжів для споживача. Це може бути і спілкування через соціальні мережі, і прямий маркетинг в точках реалізації своєї продукції (на ярмарках фермерських продуктів, у роздрібній торгівлі, наприклад, «Лавка традицій» і т.п.).

“Дехто зауважить, що це все може працювати на внутрішньому ринку, а от, мовляв, що робити малому фермеру, який бажає вийти на зовнішні ринки, і, скажімо, продавати свій мед до країн ЄС? Якщо говорити виключно з точки зору маркетингової діяльності і просування продукту на зовнішній ринок, то починати все одно доведеться з етаблювання свого продукту та бренду. Навіть якщо ви збираєтесь продавати не готовий продукт в баночці з етикеткою (що, звичайно, було б краще), навіть у випадку сировини чи напівфабрикату, ваш покупець має асоціювати саме ваш мед з бездоганною якістю продукту, унікальними смаковими властивостями та вбачати в вас надійного постачальника”, – радить експертка.

ІА “Інфоіндустрія”

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry