УЗ не вистачає коштів? Це позиція окремої структури – Володимир Щелкунов

Індексація тарифів на вантажні залізничні перевезення створює серйозну загрозу для існування експортних галузей України, які можуть не витримати такого навантаження.

Про це заявив президент Українського національного комітету Міжнародної торгової палати (ІСС-Ukraine) Володимир Щелкунов, передає Rail.insider із посиланням на «РБК-Україна».

На думку очільника ІСС-Ukraine, такі рішення мають ухвалюватися спільно з бізнесом, а не одноосібно, як це робиться зараз.

«Минулого року відбулося кілька підвищень тарифів на перевезення УЗ. Ми намагалися завжди з розумінням ставитися і до перевізників, і до бізнесу, намагаючись знайти консенсус. Зараз також варто піти на пошук цього консенсусу. У пояснювальній записці до ініціативи йдеться, що коштів, які отримує нині УЗ, не вистачає для покриття поточних витрат. І це позиція окремої структури. Але слід підходити до розв’язання цієї проблеми комплексно. Без обговорення з бізнесом, без пошуку якоїсь спільної позиції, в односторонньому порядку такі рішення ухвалювати було б недоцільно», — наголосив він.

Володимир Щелкунов запевнив, що бізнес усвідомлює ситуацію в УЗ. На неї, як на головну інфраструктурну складову держави, впало величезне навантаження. Проте у такій ситуації перебуває не лише УЗ — всі українські підприємства намагаються триматися на плаву, виплачують зарплати та перераховують податки до бюджету.

«Членами ІСС-Ukraine є й аграрії, й металурги, і представники рудної галузі, і хіміки. Вони також опинилися в надзвичайно скрутній ситуації. Порти через російську агресію фізично закриті. Головні логістичні артерії нині це залізниця. Галузі попри все намагаються триматися — виконують податкові зобов’язання перед бюджетом, утримують на роботі працівників. І для них збільшення тарифів на перевезення дуже болюче», — уточнив керівник.

Президент ІСС-Ukraine висловив переконання, що Україна може перемогти тільки з сильною економікою і значущою позицією на міжнародних ринках. Проте, якщо експортні галузі країни будуть змушені скоротити, а то й закрити виробництво, зокрема через дорогу логістику — економіка втратить все.

Тож, на думку Володимира Щелкунова, рішення про зміну тарифів необхідно ухвалювати після перемовин зі стейкхолдерами і узгодження єдиної позиції.

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry