В Україні поступово зароджується культура споживання преміальних продуктів

В Україні поступово зароджується культура споживання преміальних продуктів – популярними стають різноманітні дегустації та фестивалі вин, сирів, відкриваються спеціалізовані магазини. Утім, дослідження, проведене Nielsen Ukraine на замовлення Асоціації “Свинарі України” (АСУ), свідчить, що ця тенденція ще не впливає на ринок м’яса – українці поки не готові витрачати більше на м’ясо преміальних сортів, утім доплачувати за органічні продукти частина споживачів готова.В АСУ преміальну свинину визначають як “сертифіковане м’ясо свиней, вирощених без антибіотиків та гормонів росту, з дотриманням найбільш суворих вимог якості, безпечності та благополуччя тварин; в Україні частіше за все під поняттям “преміальна свинина” розуміють органічну продукцію”.
“Нині в Україні попит на органічну свинину не набув масового характеру, проте він формується у споживачів. Водночас, часто преміальну свинину асоціюють з особливими сортами м’яса свиней певних порід. Так, для прикладу, у Сполучених Штатах особливо цінують м’ясо Беркширської породи свиней за його витончений смак, соковитість, ніжність та мармуровість. Гурмани готові платити близько 25-30 доларів США за півкілограма вирізки. Для порівняння кілограм вирізки у роздрібних мережах у середньому сягає 15-20 дол. США/кг. Наразі, серед українських споживачів таких тенденцій не спостерігають. Готовність платити додатково за особливі сорти або ідеально розроблене м’ясо не висловив ніхто з опитаних споживачів (5 фокус-груп)”, – зазначають в Асоціації “Свинарі України”.
Meat-Inform

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry