Європейських споживачів меду приваблюють інноваційні продукти

Перш ніж експортувати мед, треба розробити чітку маркетингову стратегію, порадила у своєму виступі на виставці-конференції «Сучасне бджільнитво-2017», яка проходить у Мелітополі, фахівець FAO з моніторингу та оцінки світового ринку Яна Войтовська. Передусім, треба вивчити ринок, куди є намір експортувати продукцію, відвідати супермаркети, ярмарки, щоб зрозуміти смаки споживачів. Дуже поширеним у світі та Європі тренд споживання здорових продуктів з натуральними підсолоджувачами, тобто медом. Європейці зацікавлені в інноваційних продуктах, так влаштована їхня психологія, їх приваблюють товари, в яких поєднані смаки меду з горіхами, меду з курагою, з сухофруктами та іншими компонентами, вони також звертають увагу  на яскраві, нові упаковки. Великою популярністю на медових ринках користуються монофлорні сорти меду, а також з рідкісних медоносів, наприклад, фацелії.

Бум споживання у ЄС переживає сьогодні органічна продукція. Ринок Європи продовжує залишатися найпривабливішим для українських бджолярів і через географічну близькість, і значну безмитну квоту в обсязі 5,2 тис тонн плюс ще 2 тис тонн з 1 жовтня. На країни Європейського Союзу припадає близько 50% світового імпорту. Найбільшими імпортерами є Німеччина, Франція, Великобританія, Бельгія. Громадяни ЄС споживають 650 грамів меду на душу населення. Дуже цікавими є також ринки Канади і США. Штати – другий великий імпортер меду в світі, при цьому власне виробництво забезпечує лише 30% споживчого попиту. Мито в США становить 0,5%, в Канаду – 0%.

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry