Один фермер на полі не воїн

Підвищення ефективності дрібного фермерства значною мірою гальмується відсутністю маркетингових знань та навичок у цієї категорії виробників, таку думку висловила учасник проекту “AgroFM”, експерт Ukrainian Food Valley Наталія Маєвська під час свого виступу на конференції «Фермерське підприємництво. Стратегії 2018 року», яка проходила 12-13 грудня в Миколаєві.«Є міф, що маркетинг – це збут, але це поняття зникло разом із плановою економікою, –  говорила Наталія Маєвська. – Вітчизняні аграрії часто ігнорують функцію маркетингу, думаючи, що це щось дуже далеке від реальності та практики. Насправді маркетинг має охоплювати весь ланцюжок створення продукту  – від поля до столу”.

Щоб бути конкурентоспроможними на ринку, українським аграріям, що задіяні у плодоовочевому виробництві, слід об’єднуватись, бо один в полі не воїн, переконувала фермерів експерт. Вона наголосила, що  у світі та й вже в Україні розвивається така форма об’єднань, як кластери. Ставши учасником кластеру, фермер отримує доступ до сучасних знань, технологій, техніки, посівного матеріалу, і завдяки цьому він реалізує  продукт за вищою ціною, при цьому зберігаючи свою незалежність.

«Я впевнена, що світова тенденція щодо підтримки та розвитку кластерних ініціатив займе свою нішу  в АПК України та допоможе нам здійснити такий довгоочікуваний та бажаний прорив у ефективності  агровиробництва», –  підсумувала свій виступ Наталія Маєвська.

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry