МХП під час кризи частково переорієнтував свій експорт на Азію

До кризи найбільший український виробник м’яса птиці “Миронівський хлібопродукт” у питаннях експорту продукції орієнтувався переважно на європейський ринок. Утім, спалах пташиного грипу, зафіксований на Вінниччині на початку року, та проблеми з логістикою, спричинені карантинними обмеженням, призвели до часткової переорієнтації експортного вектору в бік Азії. Про це власник МХП Юрій Косюк розповів у інтерв’ю для видання “Новое время”, повідомляє AgroPolit.“Трішки “просіла” Європа через зниження обсягів споживання, хоча всі наші підприємства, розташовані там, працюють. Виросли обсяги експорту на арабські ринки, в Африку. Японія – наразі дещо обмежений напрямок, але найближчим часом, я думаю, все знову відкриється. Загалом, якщо говорити в цілому, відчутних змін практично немає. Єдине — географія дещо змінила напрямок з боку Європи в бік Азії”, – зазначає Юрій Косюк.

Meat-Inform

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry