“Нібулон” будує на Вінниччині елеваторний комплекс

Компанія «НІБУЛОН» розпочала будівництво нового комплексу з приймання, зберігання та відвантаження зернових і олійних культур на залізничний транспорт у м. Хмільник Вінницької області на 4000 тонн.Генеральним підрядником об’єкта стала київська організація «ОЛЛ ІНЖИНІРИНГ», що є давнім та надійним партнером компанії вже упродовж багатьох років і за участі фахівців якої збудоване не одне нібулонівське підприємство. Серед основних будівельних передбачених проєктом  об’єктів комплексу, що забезпечуватимуть технологічні процеси із зерновими, зернобобовими та олійними вантажами (перевантаження, зберігання з відвантаженням на залізничний транспорт):

–  8 зерносховищ ємністю по 500 тонн кожне;

–  норійна вежа;

– пункт розвантаження автотранспорту з завальною ямою;

– ваги автомобільні;

– підземна транспортна галерея від пункту розвантаження автотранспорту до норійної вежі та надземна транспортна естакада від норійної вежі до бункерів завантаження на залізничний транспорт;

– блок адміністративно-побутових приміщень з лабораторією;

– залізнична колія.

Новий комплекс з річною потужністю 33,5 тис. тонн, що використовуватиметься  для прийому та відвантаження продукції з інших філій ТОВ СП “НІБУЛОН” на залізничний транспорт, не лише забезпечить повну автоматизацію виробничого процесу, а й збільшить обсяги заготівлі компанії. Окрім того, наближення зернотрейдера безпосередньо до виробників сільськогосподарської продукції  зменшить витрати фермерів на реалізацію зернової продукції, а відповідно, підвищить прибутковість  їхнього господарства та створить умови для нарощування сільськогосподарського виробництва в цілому в регіоні.

Нагадаємо, що з метою покращення і оптимізації логістики вантажних перевезень  наприкінці червня «НІБУЛОН» придбав нові вагони-хопери бункерного  типу зерна виробництва ТОВ «Дослідний-механічний завод  „КАРПАТИ”» вантажопідйомністю – 70,5  тонн, які першими оцінили працівники філії «Смотрич» (Хмельницька обл.). Сучасні комплекси з приймання і відвантаження компанії здатні максимально ефективно завантажувати вагони, тому оберт маршруту в компанії становить три дні, тоді як інші використовують вагони в 3-4 рази менш ефективно. Керівництво компанії переконано, що вагони не мають бути просто складом на колесах – а засобом ефективної доставки товару.

Інфоіндустрія

 

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry