Покупці молочних продуктів самі визначать дату «вжити до» – нюхаючи їх

У Великобританії ритейл змінює підхід до маркування терміну придатності

За оцінками, 42 000 тонн харчового йогурту вартістю 100 мільйонів фунтів стерлінгів щорічно викидають домогосподарства Великобританії, керуючись терміном придатності, надрукованим на пакуванні, йдеться у матеріалі ІНФАГРО.

У квітні 2022 року роздрібний продавець Co-op прийняв рішення замінити термін «вжити до» на «найкращий до» у всіх йогуртах власного бренду.

«Йогурт можна безпечно споживати, якщо зберігати його в закритому вигляді в холодильнику після вказаної позначки дати, тому ми змінили термін «придатний до», щоб допомогти зменшити харчові відходи», — пояснив Нік Корнуелл, керівник відділу харчових продуктів Co-op.

«Кислотність йогурту діє як природний захист, і ми заохочуємо покупців самим оцінювати якість свого йогурту, якщо його термін придатності минув».​

 

Роздрібний торговець Morrisons також вживає заходів для зменшення харчових відходів в категорії молочних продуктів, замінюючи термін “використати до”  для 90% молока власної марки на термін “найкраще до”. У той же час роздрібний продавець заохочує покупців нюхати продукт, щоб визначити чи можна його вживати і цим допомогти зменшити харчові відходи.

«Доброякісне молоко, що зберігається, можна вживати ще протягом кількох днів після звичайних дат «вжити до» — і ми вважаємо, що його слід споживати, а не виливати в раковину.  Тож сьогодні ми робимо сміливий крок і просимо клієнтів самим вирішувати, чи придатне молоко до вживання.​

«Покоління до нас завжди визначали придатність молочних продуктів до споживання нюхаючи їх,  і я вірю, що ми теж можемо».​

«Марно втрачене молоко означає марну витрату зусиль наших фермерів і непотрібний викид вуглецю в атмосферу», — сказав Ян Гуд, старший по закупівлі молока в Morrisons.

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry