Світові ягідні тренди

Сублімовані ягоди в шоколаді, смузі, ягідні чаї, ягідний суперфуд – нові світові тенденції в ягідному виробництві.  Смузі, чаї та ягоди в шоколаді в Україні виробляють поодинокі компанії, а от сегмент ягідного суперфуду практично відсутній.

Про це розказала Ірина Кухтіна, керівник Асоціації «Ягідництво України», під час III Міжнародної конференції «Ягідництво і переробка: технології та інновації».

Сублімовані ягоди в шоколаді в Україні виробляє компанія Galfrost, смузі – Allbery, ягідні чаї – GFC.«Ягідний чай – це пюре з додатковими інгредієнтами, що продається маленькими порціями. Ягідні чаї з’явилися в Україні трохи пізніше тренду «coffee to go». Сегмент ягідного суперфуду в Україні практично відсутній», – пояснила Кухтіна.

Позитивний приклад переробки ягід і просування продукції – «Равлик-боб». Бренд широко відомий в Україні, і вже два роки впевнено виходить за кордон.

Ягоди можна успішно просувати і не харчовими шляхами. «Ягоди – це про літо, гарна яскрава картинка, логотипи на одязі також допоможуть просувати продукцію», – додала Кухтіна.

Згідно світових тенденцій, 55% ягід споживаються в свіжому вигляді. Серед переробленої продукції 16% – це частка соків, інші види харчової продукції із вмістом ягід – це хлібо-булочні вироби, молочна продукція, консервація, джеми, дитяче харчування.

ІА «Інфоіндустрія»

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry