Українські споживачі ще не звикли звертати увагу на маркування продуктів

Маркетингове дослідження найбільшого виробника м’яса птиці в Україні агропромислового холдингу “Миронівський хлібопродукт” показало, що українські споживачі не звертають уваги на маркування м’яса “без гормонів росту”, повідомляє видання AgroTimes.Ще в серпні компанія МХП ввела відповідне маркування для курятини. Утім, поява нового напису на упаковках з курятиною жодним чином не вплинула на обсяги продажів м’яса. Хоча, за словами директорки департаменту маркетингу компанії Марини Сергієнко, маркування “без гормонів росту” ввели з метою інформування споживачів, а не збільшення продажів. Пані Сергієнко зазначає, що насправді компанія й раніше не застосовувала гормонів росту.

“Наша птиця росте швидко, це обумовлено особливостями породи, а також збалансованою системою харчування. Ми самостійно вирощуємо всі культури для майбутніх кормів та самостійно розробляємо їхню рецептуру. Це дає змогу повністю контролювати процес годування птиці на кожному етапі її росту”, – цитує Марину Сергієнко AgroTimes.
Інфоіндустрія
Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry