Укрзалізниця перевозить зерно за залишковим принципом

Президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов розповів, чому немає внутрішнього лобізму кадрів в УЗ в бік зернового ринку.

«Відповідь на це запитання: хто ж є бенефіціаром дії УЗ. У зв’язку з тим, що основні вантажі 90% перевозить металургійний комплекс, вони й впливають на кадрову політику в тому числі. Міністерство аграрної політики в минулому і Мінекономрозвитку зараз не мають такого великого впливу на УЗ. І тому й зерно йде за залишковим принципом. Тому коли ставиться запитання: кому купувати вагони-зерновози або піввагони, то, звісно, сільгоспвиробник — багатий і сам купить, а металургійний комплекс, як найбідніша галузь, вона, звісно, буде просубсидована державою, і держава купить їм вагони, щоб вони їздили. І так це відбувалося завжди. Кому ж давати локомотиви? Локомотиви повезуть зерно або повезуть метал? Ну, звісно, повезуть метал. Як ми можемо вплинути? Ніяк”, — цитує його слова «ПроАгро Груп» з посиланням на railinsider.com.ua.

Микола Горбачьов пояснив, чому УЗА не може діяти у сфері лобіювання інтересів аграріїв на залізниці так: “У нас немає закону про лобізм. Ми громадська організація, яка може показувати проблеми, ми їх всіх порушуємо, ми говоримо свою думку, ми пропонуємо, але в кращому випадку нас слухають і навіть іноді чують. Але поки жодних дій, які б призвели до поліпшення, ми не бачимо”.

Інфоіндустрія