Яблучний оцет – вигідний крафтовий продукт

Регулярне вживання яблучного оцту сприяє зниженню рівня холестерину в крові, що допомагає уникнути виникнення інфарктів та інсультів. Крім цього зміцнюються стінки судин, поліпшується кровообіг, знімаються спазми. Також даний засіб благотворно впливає на серцевий м’яз, сприяючи його правильному скороченню. На основі яблучного оцту можна приготувати ароматні суміші для додавання в заправки салатів або маринадів. Учасниця проекту UHBDP Ганна Ганжул перетворила улюблену родинну справу в бізнес і виготовляє крафтовий яблучний оцет.

Про це пише “Інфоіндустрія” з посиланням на Канадський проект UHBDP.

На земельній ділянці в шість соток родина вже декілька поколінь вирощує яблука. Матір Ганни, Щегельська Ганна Юріївна, відкрила цікавий рецепт виготовлення яблучного оцту, який з часом почав користуватися попитом.

За минулий рік родині Ганни Ганжул вдалося реалізувати приблизно 200 екземплярів продукції, які були виготовлені в умовах домашнього виробництва.

«Ідея виготовлення оцту народилася саме завдяки матусі, яка піклується про здоров’я свої родини і контролює приймання харчової добавки, від якої всі бачать певний результат. Але все це відбувалося виключно в колі своєї родини і знайомих, а завдяки Проекту зрозуміли, що можна цей продукт продавати», – розказала Ганна Ганжул.

Для успішної реалізації ідеї потрібно було знаходити нові ринки збуту, вчитися продажам, ефективному веденню діяльності. У нагоді став Канадський проект UHBDP, заходи якого як раз направлені на надання інформації виробникам, які прагнуть навчатись та розвиватись.

«Я дізналася про заходи Проекту, де можна було удосконалити свої знання і запропонувала матусі відвідати їх. Саме після навчання на цих заходах ми створили такий варіант яблучного оцту, який почали продавати», – розповіла Ганна Ганжул.

Після тренінгу по маркетингу Дмитра Душейка зробили ребрендинг етикетки, створили історію з урахуванням усіх порад спеціаліста та оновили сторінку в Інстаграм, що помітно відобразилося на розвитку бізнесу та зростанню продажів продукції.

Також відвідували тренінги по бізнесу, продажу, агрономії – всі вони виявилися дуже корисними і внесли свій внесок в розвиток справи.

В Ганни та її матері вже є клієнти, які реалізують яблучний оцет в магазинах, як крафтовий продукт. Зараз він продається під назвою «Секрети Клеопатри», але завдяки навчанню жінки вирішили переробити цю концепцію і створити новий бренд під назвою «Behealthy». Досвід показує, що не всі готові його споживати, як харчову добавку. Тож виробниці наголошують, що він також має позитивний ефект для покращення росту волосся, і може бути використаний в якості ополіскувача. Тому зараз вони працють над лінією «Behealthy», тобто оцту для волосся. Вони проаналізували ринок, а саме такі відомі бренди, як Yves Rocher та інші, які також виготовляють оцет для волосся із натуральних речовин. Допрацювали свій продукт і мають вже тестовий варіант продукції. Але поки що не замовили великий обсяг тари для нової продукції. Планують скоро запустити новий товар в продаж.

Для виробництва свого яблучного саду не вистачає, тому Ганна та її матір використовують принцип кооперації з сусідами, тому що впевнені в якості придбаної продукції. Вони позиціонують виробництво тільки з натуральних компонентів.

Зараз родина працює над новим напрямком – вирощування винограду. Поки що це невеликі обсяги, але є бажання розвиватися: відвідують відповідні навчання і дізнаються про всі тонкощі культури. Родина вже закупила нові сорти винограду і працює над їх вирощуванням, а результат роботи можна буде побачити через декілька років.

 

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry