27.06.2018
За традицією, подія організовується у дводенному форматі: конференційні сесії 16 серпня у конференц-залі готелю «Клеопатра» та практичний бізнес-тур 17 серпня, учасників якого прийме один із ключових гравців на українському ринку яблук – група компаній Vitagro.
Яблучний сектор країни поступово відходить від геополітичних змін глобальних ринкових умов, які сколихнули його в 2014-2015 рр., розвиваючись як у внутрішньому, так і в експортному напрямках. Українські виробники продовжують витісняти польських конкурентів із вітчизняного ринку, що призвело до рекордно низьких об’ємів імпорту яблук до України у 2017 р.
Що стосується експорту, то за останні три роки його об’єм у натуральному вираженні виріс практично в п’ять разів, а у грошовому – більш, ніж у шість. Більш того, Україні в 2015-2017 рр. вдалось значно розширити географію поставок, включивши до списку імпортерів такі країни, як Лівія, Ірак, Індонезія, Швеція, Великобританія, ОАЕ, Хорватія, Ефіопія, Нідерланди, Саудівська Аравія, Норвегія і т.д.
Тим не менш, Україна досі залишається незначним гравцем на світовому ринку яблук, займаючи частку лише в 0,09% від глобального експорту цих фруктів у грошовому вираженні. Маючи чи не ідеальні умови для виробництва якісних яблук, Україна, на жаль, програє конкуренцію на світовому ринку постачальникам із країн з менш сприятливими умовами. Більш того, країни, які спочатку розглядалися чи не основними новими ринками збуту після введення ембарго в РФ, а це Середня Азія і держави Кавказького регіону, самі активно розвивають своє виробництво, поступово нарощуючи вже свій власний експортний потенціал.
Фактично наразі Україна може або, пришвидшивши темпи розвитку і об’єднавши зусилля усіх учасників галузі, встигнути посісти гідне місце на глобальному ринку яблук, або на довгий час залишитися на його задвірках. Саме ці перспективи і пропонуємо обговорити під час дводенної конференції у рамках чотирьох ключових питань:
1. Які тенденції пануватимуть на ринку України і у світі в сезоні-2018/19?
2. Які технології слід використовувати, щоб отримати продукцію гідної якості?
3. Як із вирощеної сировини отримати товар, готовий до споживання кінцевими споживачами?
4. Як побудувати взаємовигідні відносини з різними категоріями покупців яблук?
Усього в конференції приймуть участь більше 200 делегатів-професіоналів бізнесу з 8-10 країн світу – виробники яблук (більше 50%), переробні підприємства, представники гуртової та роздрібної торгівлі, постачальники ЗЗР, МТР та устаткування, а також інвестиційні і фінансові організації тощо.
Організаційні моменти конференції:
– виробникам яблук пропонуються спеціальні умови участі;
– пільговий реєстраційний внесок актуальний при реєстрації до 6 липня;
– додаткова знижка на участь у події другого, третього і подальших учасників від однієї компанії;
– спеціальна знижка для передплатників пакетів послуг проекту «АПК-Інформ: овочі і фрукти»;
– заявки на участь прийматимуться до 10 серпня включно.
Усі питання щодо участі у конференції можна з’ясувати, звернувшись до організаторів заходу:
+38 096 5836323 – Євген Кузін, fruit.intl@fruit-inform.com
+380 96 4337857 – Олександра Манько, fruit.marketing@fruit-inform.com
+380 562 320595
Детали: https://goo.gl/VRGhBX
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: