Заплутаний ланцюг поставок овочів та фруктів: виробник не розуміє споживача

Складність плодоовочевого бізнесу в Україні  полягає, по-перше, в тому, що виробник не може самостійно вивчати справжні потреби споживача, адже він не контактує із кінцевим споживачем напряму. Фермер може це робити через учасників ланцюга поставок, але відносини в цьому ланцюгу поставок є дуже заплутаними та непрозорими.

Заплутаність ланцюгу поставок овочів та фруктів визначається конфліктом цінностей всіх учасників ланцюгу. Про це сказала Тетяна Гетьман, керівник департаменту “Маркетинг-Аналітика” оптового ринку “Шувар”, під час конференції  “Переробка плодоовочевої та ягідної продукції. Сучасні тренди”, що відбулася 27 вересня в Миколаєві.

– Наприклад, стосунки між фермером та перекупником не можна вважати нормальними, вони дуже заважають вивчати потреби людини, яка дійсно споживає та платить за ваш продукт, – зауважує Тетяна Гетьман. – Виробник плодоовочевої продукції також не аналізує потреби свого бізнес-партнера. Кожен учасник ланцюга поставок має свої проблеми, і якщо ви зможете їх вирішити, ваші бізнес-стосунки зміцняться. А коли бізнес-контакти налагоджені, цей ланцюг буде працювати завжди, навіть у кризові для вас як виробника періоди, коли немає ціни. В такому випадку ваша продукція все одно буде продаватися, тому що ви до цього створювали певні переваги для своїх бізнес-партнерів.

Конференція “Переробка плодоовочевої та ягідної продукції. Сучасні тренди” була організована Благодіним Фондом “ЛАСКА” в рамках Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP), який фінансується Урядом Канади.

ІА “Інфоіндустрія”

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry