Bayer змінює дизайн упаковки насіння овочів

Основна мета зміни дизайну – об’єднання в одну лінійку брендів Seminis® та De Ruiter®. Тепер насіння буде продаватись під єдиним брендом ″Vegetables by Bayer″.

Компанія ще буде деякий час використовувати залишки старої упаковки з поступовим переходом на нову. І Seminis і De Ruiter збережуть свої елементи дизайну та навіть логотипи на упаковці, які були їм притаманні й раніше. Відрізнятиметься й колір: зелений та синьо-блакитний відповідно. Щоправда колір дещо змінився: логотип Seminis та 4 листочки на упаковці виконані у більш темно-зелених тонах, а логотип De Ruiter отримав більш “жирний” шрифт і акцент на “leafe-house” малюнку.

Читайте нас у Telegram

Підпишись на Infoindustry