Чому потрібно розвивати логістику Дунаєм

Без збільшення перевезень української агропродукції річкою Дунай у 2023/2024 рр. збережуться низькі ціни на сільгоспкультури.

Без збільшення перевезень української агропродукції річкою Дунай у 2023/2024 рр. збережуться низькі ціни на сільгоспкультури. Так вважає комерційний директор KSG Agro Євген Бадогін, якого цитує пресслужба агрохолдингу.

У сезоні 2023\2024 рр. збережуться стабільно низькі ціни на врожай українських аграріїв, які були притаманні попередньому періоду 2022/2023 рр. Так вважає комерційний директор KSG Agro Євген Бадогін.

Як відомо, наразі дію припинено дію зерного коридору, що дозволяв експортувати українські зернові морем. На думку Євгена Бадогіна, вже сьогодні Україні треба розбудовувати нові річкові термінали на Дунаї.

Комерційний директор агрохолдингу вважає, що в нинішніх умовах аграріям варто ретельно працювати над питаннями збуту шляхом розробки нових логістичних ланцюжків. «Нам варто йти шляхом диверсифікації агропоставок різними можливими видами транспорту. Зрозуміло, що основних шляхів два – транспортування річкою Дунай та залізничним транспортом. Якщо хочемо більших обсягів поставок, маємо збільшувати річкові перевезення, адже з залізницею зрозуміло: її можливості обмежені відвантаженнями на рівні  в минулорічних обсягів», – зазначив Євген Бадогін.

Він додав, що у випадку KSG Agro, побудованого за принципами вертикально інтегрованого холдингу, частина сільгосппродукції  переробляється для потреб агрохолдингу, зокрема, з метою виробництва комбікормів на власних потужностях для свинокомплексу у складі холдингу.

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Підпишись на Infoindustry