Кращі органічні бренди – рейтинг

Рейтинг враховує насамперед обсяги проданої продукції. До нього потрапили компанії – лідери продажів. Ті, які виростили органічне, і завоювали прихильність покупців за високу якість продуктів та креативний підхід.

1 місце Organic Milk

Торгова марка існує 8 років і належить ТОВ «Органік мілк» (Житомирська область). Завод – перший в Україні з виробництва 100% органічної молочної продукції.
Коло, яке зображене на етикетках і символізує бренд Organic Milk, також означає замкнутий цикл виробництва. Компанія є однією з найбільших в Україні та Європі, яка займається органічним виробництвом.
Мають повний цикл виробництва і забезпечують себе власною сировиною. Корови споживають лише органічні корми та близько 200 днів на рік випасаються на органічних пасовищах. Всі етапи виробництва сертифіковані й знаходяться під контролем Органік Стандарт.
Виготовляють молоко, кефір, йогурт, масло, сметану, сир, сир кисломолочний, загалом бiльше 50 найменувань. ТМ представлена в усіх національних торгових мережах, в спеціалізованих торгових мережах (Eco Shop, Eco Club, Еко-Лавка, Natur Boutique) та інтернет-магазинах (Rozetka та інші). Продукція також експортується до Саудівської Аравії, в ОАЕ та Йорданію, а віднедавна почали експортувати до ЄС.

2 місце Дунайський Аграрій

Торгова марка належить господарству «Дунайський аграрій» (Одеська область), яке засноване у 2013 році і має сертифікат Органік Стандарт. Входить до трійки основних виробників яєць за органічним стандартом, є найбільшим виробником органічних кавунів та динь. Господарство єдине вирощує органічні персики та нектарини. Активно розвиває органічне тваринництво і птахівництво: вирощують овець, курей та качок.
В асортименті понад 160 найменувань продукції. Компанія постійно випускає цікаві новинки: наприклад, фруктові чіпси з сублімованого кавуна, дині й сливи, органічне персикове варення з квітами лаванди, шавлії а також з м’ятою; чищений, нарізаний шматочками гарбуз у вакуумній упаковці. Вирощують батат.
У 2021 році асортимент ТМ поповнився новою лінійкою: лікарськими травами, а в 2022 р. почали виробляти з них ефірні олії. Процес збору, переробки і зберігання всієї продукції відповідає вимогам органічного виробництво і підтверджується сертифікацією.
Продукція ТМ «Дунайський аграрій» широко представлена в національних торгових мережах: Goodwine, WineTime, Сільпо, Novus, Ашан, Велика Кишеня, МегаМаркет та ін.; регіональних торгових мережах, в спеціалізованих магазинах здорового харчування, і навіть в магазинах при мережах АЗС.
Також продукція експортується до багатьох країн світу: Швейцарії, Німеччини, Румунії, Польщі, США, Канади.

3 місцеSpring drops

Торгова марка існує з 2012 року, належить ТОВ «Лілак» (Чернівецька область), яке працює з 2001 року.
Бренд випускає органічні соки: березовий (з настоєм шипшини, кропиви, м’яти, лимону, бузини, кропиви та ін.), яблучний прямого віджиму, загалом 20 найменувань. Продукція має сертифікат Органік Стандарт. Виготовляється як з власної сировини, так і з купленої в органічних виробників. Березовий сік заготовляють в лісгоспах на Буковині в прикарпатському регіоні. За рік під ТМ випускають понад 700 000 л соків. Крім того, компанія виробляє продукцію під іншими брендами.
Більша частина органічної продукції зараз продається в Україні. Хоча ще кілька років тому майже вся йшла на експорт. Компанія була першою, хто вивела на полиці європейських магазинів березовий сік. Тоді цей продукт там був невідомий, а зараз став досить популярним у європейців. Компанія експортує березовий сік до Польщі, Румунії, Угорщини, Чехії, Франції, Італії, Німеччини, Швейцарії та ін.
В Україні продукція під ТМ Spring drops представлена в мережах Сільпо, Novus, Ашан та Окко.

4 місце Старий Порицьк

Торгова марка існує з 2009 року, статус органічного та сертифікат відповідності органічним стандартам ЄС господарство «Старий Порицьк» (Волинська область) має з 2012-го року, перебуває під контролем органу сертифікації Органік Стандарт. З 2014 року частина продукції компанії проходить додаткову перевірку за органічним приватним стандартом Bio Suissе, Швейцарія.
Господарство «Старий Порицьк» займається рослинництвом, тваринництвом та виробництвом молочної продукції. Господарство має високотехнологічне виробництво. Корів утримують безприв'язно, в сучасному тваринницькому комплексі, годують збалансованими натуральними кормами власного виробництва, тому називають їх «щасливими».
Господарство «Старий Порицьк» займається рослинництвом, тваринництвом та виробництвом молочної продукції. Господарство має високотехнологічне виробництво. Корів утримують безприв’язно, в сучасному тваринницькому комплексі, годують збалансованими натуральними кормами власного виробництва, тому називають їх «щасливими».
ТМ випускає більше 40 найменувань асортименту органічної молочної продукції: тверді й розсольні сири, йогурти, масло, кефір, ряжанку, кисломолочний сир, пастеризоване молоко різної жирності. Також в асортименті з’явилися органічні напівфабрикати: сирники, ліниві вареники.
Продукція представлена в мережі Сільпо та локальних мережах, інтернет-магазинах здорового харчування.

5 місце ЕтноПродукт

Продукцію під торговою маркою виробляє ПрАТ «ЕтноПродукт» (Чернігівська область) – українсько-швейцарське аграрне підприємство із замкнутим циклом виробництва. Торгова марка існує 13 років. Випускають молочну продукцію, 15 найменувань.
Виробництво повного циклу. Всі етапи виробництва сертифіковані й знаходяться під контролем Органік Стандарт.
Поля та ферми підприємства розташовані на північному сході Чернігівської області України, де станом на грудень обробляється площа 564 га органічної землі (пасовища, сіножаті, рілля), утримується 322 голів великої рогатої худоби. Продукцію виробляють на молокопереробному підприємстві під Києвом.
Компанія першою в Україні почала продавати в магазинах сире молоко і досі є лідером у цій ніші. Це складний продукт – виготовляється за високими технологічними стандартами і до того ж має короткий термін придатності.
Виробничі потужності компанії з 24 лютого і до 2 квітня перебували в окупації. Не було кормів, палива, але ферма продовжила свою роботу, навіть коли зруйнували підстанцію і не стало електропостачання, компанія працювала на генераторах.
Виробничі потужності компанії з 24 лютого і до 2 квітня перебували в окупації. Не було кормів, палива, але ферма продовжила свою роботу, навіть коли зруйнували підстанцію і не стало електропостачання, компанія працювала на генераторах.
Попит на органічні продукти, особливо молочні, в Україні зростає, компанія зменшила експорт зернових і сконцентрувалася на внутрішньому ринку; розвивають ферму та переробку, запускають нові продукти.
ТМ багато працює з роздрібними точками, продукція представлена в національних мережах GoodWine, Сільпо, Велика Кишеня, Novus , Ашан та ін.

6 місце Екород

Компанія «Органік Оригінал» (Київська область) заснована в 2011 році та є одним з піонерів українського ринку органічної продукції. Цьогоріч опинилися на окупованій території, але після звільнення досить швидко змогли відновити діяльність.
Мають найбільший асортимент круп. Першими почали виробляти органічне борошно. Продукція виробляється під торговою маркою «Екород», має європейський органічний сертифікат і маркована офіційним логотипом органік Європейського Союзу – «Євролистом», має сертифікат Органік Стандарт.
Соняшникову олію холодного віджиму «Екород» було визнано кращим органічним продуктом Східної Європи в 2013 році у Варшаві на Organic Marketing Forum.
В асортименті є крупи та борошно (є навіть кокосове та борошно з зеленого банану), мед та олії. Перший український виробник органічних кукурудзяних паличок. Є з сублімованими ягодами (полуниця, чорниця, малина), з кокосовою та оливковою оліями.
ТМ «Екород» широко представлена в Україні у всіх магазинах натуральних продуктів та національних торгових мережах (Good Wine, Сільпо, Ашан, Novus, МегаМаркет і т.д.; продається в ЄС.

7 місце Сквирянка

ТМ належить ТОВ «Сквирський комбінат хлібопродуктів» (Київська область). Комбінат заснований у 1931 році, тоді ж фактично почалася історія бренду «Сквирянка». Близько 40% виробленої продукції компанія експортує. Активно співпрацюють зі світовими брендами дитячого харчування Nestle, Heinz, Hipp, Danone.
Сертифіковану органічну продукцію почали випускати у 2014 році, мають сертифікат відповідності органічним стандартам ЄС від Органік Стандарт, а також BIO SUISSE, Швейцарія, крім того сертифікати HALAL, «Кашрот».
Сертифіковану органічну продукцію почали випускати у 2014 році, мають сертифікат відповідності органічним стандартам ЄС від Органік Стандарт, а також BIO SUISSE, Швейцарія, крім того сертифікати HALAL, «Кашрот».
Мають 59 найменувань органічної продукції: це різні крупи, пластівці, борошно , в т.ч. борошно для продуктів дитячого харчування. Представлені у всіх найбільших мережах супермаркетів (Сільпо, МегаМаркет, METRO, Ашан, Fozzy, Novus тощо), в регіональних мережах, магазинах здорового харчування, органічних лавках.

8 місце Organic Meat

Торгівельна марка належить ТОВ «Органічний м’ясний продукт» (Житомирська область), існує з 2017 року. Випускають м’ясну продукцію винятково з власної сировини і за власною рецептурою. Продукція – поєднання сировини з органічного тваринництва та найсучасніших технологій переробки. Процес тривалий та трудомісткий. Наприклад, близько року відпрацьовували технологію виробництва ковбаси без фосфатів, нітритів, та інших добавок і ароматизаторів.
Щодоби на заводі переробляється 3 т сировини і виготовляють більше 40 видів готової органічної продукції та свіжоохолоджену м’ясну продукцію. Процес контролюється органом сертифікації Органік Стандарт. Продукція представлена як в спеціалізованих торгових мережах (Eco Shop, Eco Club, Еко-Лавка, Natur Boutique) так і майже в усіх національних торгових мережах та інтернет-магазинах.

9 місце BiFood

ТМ належить ТОВ «Терра» (Харківська область). Це молодий бренд – заснований у 2019 році, хоча компанія давно працює на ринку у різних напрямках. Виробляють продукти харчування для здорового способу життя. У складі продукції відсутній білий цукор, консерванти, барвники, трансжири та інші складові, які можуть негативно впливати на здоров’я.
Представлена широка лінійка органічних продуктів – майже півтори сотні найменувань. Насамперед супи та каші швидкого приготування, а також дуже великий асортимент круп та пластівців. Є і досить незвичні й оригінальні продукти: наприклад, каша кукурудзяна з грибами та кокосовим молоком миттєвого приготування, каша гречана з овочами та кокосовим молоком миттєвого приготування, кус-кус з грибами миттєвого приготування, суп цибулевий миттєвого приготування, суп-пюре томатний миттєвого приготування, гречана каша з чорницею та кокосовим молоком, пластівці сочевичні швидкого приготування, пластівці квасолеві швидкого приготування тощо.
Продукція має сертифікат Органік Стандарт. Широко представлені в онлайн-маркетах.

10 місце BigBlue

Офіційно зареєстрована торгова марка від СВК «Ягідки» (Київська область). Це одне з найбільших в світі господарств, де вирощують органічну лохину – ягідник площею 44 га, має сертифікат Органік Стандарт. Органічна ферма була створена у 2016 році, почали продавати лохину у 2018 році. На фермі вирощують 5 різновидів ягоди. Збір врожаю у кооперативі триває з кінця червня до середини вересня. Торік господарство встановило рекорд: зібрали 140 т ягід і виростили найбільшу органічну ягоду, діаметром 3,5 см.
Орієнтуються на внутрішній ринок. Хоч українці поки мало споживають лохини, але попит зростає досить швидко. До війни – на 70% щороку. Навесні господарство пережило окупацію.
ТМ представлена в національних торгових мережах (Сільпо, METRO, МегаМаркет, WineTime, NOVUS) значна частина продукції експортується.

11 місце Козуб продукт Органіка

ТМ була зареєстрована 9 років тому і належить ТОВ «Фірма «ДІАМАНТ ЛТД» (Полтавська область) , яка виробляє пластівці, крупи, борошно та іншу продукцію із зернових та бобових культур. Особливо схвальні відгуки серед споживачів заслужено отримують вівсяні пластівці.
У виробництві продукції використовуються технології: пропарювання, плющення та порізки цільного зерна на європейському обладнанні. Окрім класичних пластівців, що потребують варіння, в асортименті є пластівці миттєвого приготування: вівсяні, гречані, ячмінні, житні та кукурудзяні. Цікаві суміші злаків з добавками насіння. З 2013 року компанія щороку проходить перевірку органу сертифікації Органік Стандарт. Продукція ТМ реалізується як в спеціалізованих торгових точках, а також в національних і регіональних мережах.

12 місце Organic Terra

ТМ належить ПП «Органічні теплиці». Продукція: тепличні овочі, насамперед огірки та помідори черрі. Фактично, компанія першою в органічному секторі налагодила стабільне постачання товарів групи фреш в мережі супермаркетів. Перші органічні огірки починаються на початку лютого, а помідори – у кінці березня, в період, коли дуже бракує натуральних вітамінів.
Ретельний догляд і сучасні технології, дозволяють вирощувати абсолютно чисті овочі. Наприклад, черрі містять лише 2,15 мг/кг нітратів при максимальній допустимій нормі 150. Їх можуть їсти навіть немовлята з 9 місяців. В теплицях поливають рослини дощовою та талою водою. Усі процеси контролюються Органік Стандарт.
Продукція представлена в органічних бутіках, мережах Ашан та Сільпо. Також замовлення доставляють по всій Україні.

13 місце ОСЬО

Органічні овочі й трави ТМ «ОСЬО» вирощуються під управлінням ТОВ «Органік Експерт» (Київська область) за технологіями, відповідно до органічних стандартів ЄС під контролем Органік Стандарт.
Фермерка Юлія Ворощук популяризує органічні продукти своїми дотепними дописами та стрімами в соцмережах – наочно демонструє, хто та як вирощує їжу для вашої сім’ї. Особлива увага до ревеню – власниця господарства ставить собі за мету прищепити українцям любов до цієї культури. Також вирощують солодку кукурудзу, патисони, цукіні, спаржеву квасолю, огірки, картоплю, гарбузи і зелень. Замовити продукцію можна в соцмережах та на сайті.

14 місце Агро Стариця

Під торговою маркою продається продукція фермерського господарства з Київської області. Ще в 2012 році почали вирощувати органічні ягоди. Згодом, оскільки був попит, почали вирощувати ще й овочі. Продукція сертифікована Органік Стандарт за органічними стандартами ЄС. В асортименті виробника свіжі та заморожені овочі, зелень і фрукти: малина, суниця садова, лохина, ожина, жимолость, aґрус, смородина чорна, смородина червона, яблука, черешня, вишня, обліпиха, аронія, спаржа, цибуля, цибуля порей, баклажан, кабачок, цукіні, гарбуз, редиска, помідор, фенхель, капуста цвітна, капуста кольрабі.
Основний замовник господарства «Агро Стариці» – мережа магазинів Good Wine.

15 місце Organic Country

Торгова марка належить ТОВ «Органік лайф» (м. Київ). Органічну продукцію, вирощену українськими фермерами, почали продавати у 2014 році. Всі фермери, що співпрацюють з брендом, пройшли органічну сертифікацію та незмінно турбуються як про якість продукції, так і про стан землі, де вона вирощується. Фермери намагаються зменшити вплив своєї діяльності на навколишнє середовище та розробили спеціальну систему сівозмін, а також роблять все можливе, щоб не порушувати цілісність ґрунту.
Виробництво продукції на всіх етапах контролюється Органік Стандарт. В органічному асортименті компанії більше сотні найменувань: крупи, борошно, насіння, бобові та зернові пластівці. «Фішка» – цільні зернові та бобові.
Представлені в спеціалізованих магазинах органічної продукції, онлайн-маркетах.
Проведення рейтингів українських органічних брендів / виробників 2022 організовано Органічною Ініціативою та Органік Стандарт  у партнерстві з BrandStory за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія).Відповідальність за зміст цієї публікації несе виключно автор(и). Точка зору автора(ів) не обов’язково відображає точку зору SECO, FiBL, SAFOSO AG.
Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry