Підсумки найбільшої виставки органічної продукції Biofach

14-17 лютого 2023 року у м. Нюрнберг, Німеччина проходила найбільша виставка органічної продукції «Biofach». Цьогоріч Україна була представлена найбільшим за всю історію участі у заході Національним павільйоном загальною площею 188 м2, головними ораганізаторами виступили державна установа «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» та національний проєкт Дія.Бізнес. Ознайомитися з переліком експонентів та Каталогом українських експортерів органічної продукції 2023 можна за посиланням. Дізнайтеся більше на сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України про відкриття «Biofach», про презентацію Національного павільйону України, а також про збільшення експорту органічної продукції до ЄС та Швейцарії на 13%.

Також запрошуємо ознайомитися з останніми результатами опитування органічного бізнесу Українияке було проведено об’єднанням ключових учасників органічного сектору України «Органічна ініціатива» у січні-лютому 2023 року.

Традиційно, в перший день виставки «Biofach», Дослідний інститут органічного сільського господарства (FiBL) та IFOAM – Organics International презентували книгу «Світ органічного сільського господарства. Статистика та нові тенденції 2023», де представлено дані щодо розвитку світового органічного ринку за позаминулий рік. Повна версія публікації англійською мовою доступна за посиланням.

У 2020 ковідному році було значне зростання споживання органічної продукції і багато експертів побоювались, що у 2021 буде суттєве зменшення продажів в світі. Однак, ми бачимо, що, попри побоювання, споживання органічної продукції зросло як і кількість органічних виробників, хоча ріст дещо сповільнився.

Світове споживання органічної продукції в 2021 році склало 124,8 млрд євро (+4,2 млрд євро в порівнянні з 2020 роком). Найбільшим ринком органічної продукції залишається США, хоча тут продажі трохи впали, 48,6 млрд євро порівняно до 49,5 у 2020 році. Другим найбільшим ринком є Німеччина – 15,9 млрд євро (+0,9 млрд євро) та третім – Франція – 12,7 млрд євро (без змін).

Запрошуємо детальніше ознайомитись та використовувати інфографіку та таблиці зі щорічної книги «Світ органічного сільського господарства. Статистика та нові тенденції 2023» (дані станом на 31.12.2021 р.), що були перекладені українською мовою:

Раді повідомити, що у лютому 2023 році орган сертифікації ТОВ «Органік Стандарт» у співпраці з об’єднанням «Органічна ініціатива» та BrandStory закінчили спільний проєкт «Organic’22» – рейтинг українських брендів органічної продукції, які не дивлячись на складні умови працювали, розвивалися та поставляли власну продукцію в українські та навіть європейські мережі супермаркетів.

Так, як і минулого року, фундаментом проєкту став рейтинг ORGANIC’22: ТОП-15 органічних брендів України

Також було розроблено рейтинги за трьома категоріями:

 Також вони продовжили розповідати про дитяче харчування Краще з кращого: дитяче харчування «органік»!

 І новинкою цього року, стала підбірка брендів які виробляють снеки, які до речі мають, перспективу зайняті значне місце на полицях в мережах європейських магазинах: Схвалено дієтологами: бренди, які виробляють правильні снеки.

 Всі публікацій доступні  трьома мовами: українською, англійською та французькою. 

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Підпишись на Infoindustry