Українські «органіки» розчаровані ринком ЄС

Українським виробникам органічної продукції дуже складно пробитися на ринок ЄС, говорила на конференції УКАБ «Ведення агробізнесу в Україні» директор з фінансової та операційної діяльності групи компаній «Агротрейд» Олена Ворона. Пише "Інфоіндустрія"

В цій компанії сертифіковано 2,5 тис га для виробництва нішевих продуктів. Незважаючи на те, що органічна продукція не стикається з проблемою квотування на ринку ЄС, питання довіри до українського виробника стоїть дуже гостро. Незважаючи на якісну доробку, правильне упакування, відповідну сертифікацію, щоб замістити на європейському ринку іншого виробника, доводиться максимально дисконтувати ціну.

«Тому не можна сказати, що нашу органічну продукцію в Європі чекають з нетерпінням.  Через три роки в органіці ми бачимо, що Європа далеко не головний наш покупець. Ми запустили сертифікацію органіки для ринків Канади і США. Тому що вихід на ці ринки набагато простіший, тим більше, якщо продукція сертифікована для ЄС. Ставимо завдання переорієнтувати частину органічної продукції на ці країни, щоб одержувати додаткову маржу, яку не можемо взяти з європейського ринку», — говорить Олена Ворона.

Інфоіндустрія