Виручка від експорту українських молочних продуктів впала на 22%

У січні-лютому 2019 року Україна отримала від експорту молочних продуктів на 22% менше, ніж у 2018-му. Зниження цін на молочні продукти на світовому ринку призвело до того, що сумарна виручка склала 34,2 млн дол. Про це повідомляє Яна Музиченко аналітик Асоціації виробників молока, пише Agri-Gator. Продаж молока та вершків склав 5 тис. т, що на 127,3% більше, ніж за аналізований період минулого року. 42% всієї групи іде до Катару 1,4 млн дол., 24% припало на Молдову — 814 тис. т.Продаж згущених молока та вершків, враховуючи сухе молоко у січні-лютому склав 3,6 тис. т (-32,4%). На загальну вартість 6,5 млн дол. (25,3%). Трьома основними ринками збуту були Вірменія (837 тис. дол.), Ізраїль (672 тис. дол.), та Кувейт (555 тис. дол.).

Експорт кисломолочної продукції за аналізований період склав 975 т, що на 46,18% більше, ніж торік. Основні країни-покупці: Казахстан (563 тис. дол.; 40% в структурі) та Молдова (382 тис. дол.; 27,3%).

У січні-лютому було продано 3,9 тис. т масла, що на 36,4% менше, ніж торік. Основними покупцями нашого масла є: Нідерланди (2,2 млн дол.), Марокко (1,9 млн дол.) та Молдова (1,5 млн дол.).

Продажі сиру виросли на 3,17% — до 1 тис. т продукту. Загальна експортна вартість знизилася на 2,8% — до 3,5 млн дол. Найбільшими експортними ринками є Молдова та Єгипет — по 53% всього експорту, відповідно.

Продажі сироватки за аналізований період зросли на 21% — до 4,9 тис. т. Продавали її здебільшого до Китаю (36%) та Малайзії (13%).

UkraineFood.org

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry