Yara знайшла ще одного партнера для реалізації першого безвуглецевого контейнеровоза

Yara Clean Ammonia залучилась підтримкою North Sea Container Line для реалізації проєкту будівництва контейнеровоза, що використовує в якості палива зелений/блакитний аміак.

Для реалізації маршруту, що Yara першим безвуглецевим плаванням судна мііж Норвегією та Німеччиною (плавання парусних суден, очевидно, до уваги не бралось) необхідно об’єднати в одну велику команду гравців з кардинально різних секторів промисловості.

Після запуску судна Yara Eyde добрива з заводу Порсгрунн будуть постачатися в Німеччину без викидів вуглекислого газу, яких звичайними кораблями виділялось би 11 тис. тонн щороку. Yara Eyde буде завантажуватись в Осло, Порсгрунні, а розвантажуватись в Гамбурзі та Бремерхафені. Перше плавання заплановано на 2026 рік.

Yara Clean Ammonia та North Sea Container Line створять спільне підприємтсво для будівництва судна, а експлуатувати його буде NCL Oslofjord AS. Enova виділила на цей проєкт більше 40 млн новрезьких крон (близько $4 млн).

Повідомляє Yara.

Читайте нас у Telegram

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry