Під «кодом вашого прибутку»

26 листопада 2019 року ALFA Smart Agro влаштувала прес-тур на Білоцерківський завод препаративних форм, де познайомила гостей з діяльністю підприємства.

Відвідувачам був показаний повний цикл виробництва компанії, починаючи від самого початку та закінчуючи відвантаженням й зберіганням готової продукції в логістичному центрі заводу.

Зокрема команда департаменту випробування та розробок під керівництвом директора Сергія Кнечунаса показала, як насправді створюються формуляції в новій лабораторії.

Дослідження препаратів з подальшим їх впровадження у масштабне виробництво проводяться на міні-заводі. Модель роботи також була продемонстрована гостям.

Сумарна сума інвестицій, яка вкладена у весь комплекс складала 8,5 млн. дол на сьогоднішній день.

Компанія не лише знайомила журналістів з матеріальною базою підприємства, але й показала здобутки діяльності у цифрах.

Як свідчать аналітичні дані компанії, на українському ринку ЗЗР як в натуральному «тонажевому» вигляді, так і в «гектарному» покритті ALFA Smart Agro на сьогоднішній         день займає 5-те, а в грошовому вимірюванні – 6-те місце.

Таким чином вітчизняний виробник на рівних конкурує з транснаціональними гігантами і лідирує серед своїх.

«Кожен рік нарощується близько 1000 тонн продукції. В 2018 році порядка 5000, в цьому році – 6200 тонн. Межа наших можливостей набагато вища і може сягати до 12,5 тис. т продукції в рік, але все ж таки все залежить від замовлення. На 2020 рік плануємо виробити близько 7000 т всього нашого асортименту засобів захисту рослин», – повідомив директор заводу препаративних форм Роман Шпаченко.

Підприємство продовжує інвестувати в модернізацію і підвищення якості. За 2018 рік була зроблена реконструкція дільниць. Було проведено перепланування виробництва, відокремили виробництво гербіцидів, як того вимагають міжнародні стандарти. У цеху для виробництва гербіцидів встановлені лінії по виробництву водних розчинів, суспо-емульсії та концентратів суспензії.

Якщо раніше цех міг виготовляти за добу не більше 30 тис. л., то на сьогоднішній день на цій лінії можна виготовляти додатково до 20 тонн продукції на добу.

На досягнутому не збираються зупинятись. ALFA Smart Agro обіцяє посилювати позиції і надалі.

«Зараз для нас фактично починається сезон 2020 року, у який компанія увійде зі слоганом «ALFA Smart Agro – «код вашого прибутку». Тому що все, що ми робимо, всі наші дії, дія кожного співробітника спрямовані на те, щоб наша компанія приносила клієнтам прибуток. Кожна наша розробка, кожен наш продукт створюється для того, щоб агровиробникам було ефективніше і вигідніше працювати з вирощуванням сільськогосподарських культур, щоб вони могли зменшити свої затрати, і щоб вони мали змогу збільшити свою врожайність і отримати кращий результат», – розповіла директор з маркетингу Тетяна Мосендз.

Гостям також була підготована доповідь, що пов’язала діяльність компанії у контексті світового ринку ЗЗР.

«Глобальний ринок засобів захисту рослин в порівнянні з 2015 роком виріс на 6% і станом на 2018 рік склав 57,5 млрд. дол . За прогнозами аналітиків ринок буде показувати кумулятивний ріст по 3% в рік, і до 2023 досягне 66,7 млрд. дол.», – розповіла Тетяна Мосендз.

«Фактори, які найбільшою мірою впливали на ринок ЗЗР – це погодні умови. Сильні дощі у першій половині 2019 року не давали змоги вчасно почати посів кукурудзи в США, в підсумку посіяли дуже пізно, що значно скоротило використання засобів захисту. У зв’язку з цим навіть були великі сумніви щодо урожайності. На використання препаратів впливала засуха, яка призвела до пізньої вегетації культур. Це було суттєвим важелем впливу на ринок засобів захисту рослин».

Не дивлячись на всі позитивні сторони, за очікуваннями аналітиків в 2019 році глобальний ринок ЗЗР не зросте, і, можливо, навіть зменшиться на 1-1,5% у зв’язку із змінами клімату.

 «Ми оцінюємо, що ці фактори і надалі будуть дуже сильно впливати на ринок засобів захисту і посприяють появі нових продуктів, які приведуть до зміни портфелю. З’являться нові препарати, які зможуть протистояти актуальним викликам, з якими стикаються аграрії» – підсумувала Тетяна Мосендз.

 

 

Алексеєва Тетяна, аналітик ринку насіння

“ІА” Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry