Лохина залишається популярним продуктом серед українських ягідників

СВК «Ягідки» на Київщині вирощує 55 га органічної лохини. Кооператив зареєстрував торгову марку BigBlue organic blueberry farm і випустив англомовний буклет про свою продукцію. У кооперативі вкладають €35 тис. в кожен гектар органічної ягоди. Повідомляє biz.nv.ua.Хоч «Ягідки» і заснована ще у 2016 р., але тестовий урожай зібрали лише минулого року. За словами співвласника підприємства Олега Науменка, на повну потужність компанія вийде за три роки, і левова частка продукції буде відправлена на експорт.

Щоб мати органічне виробництво, на підприємстві Олега Науменка отримала всі необхідні документи на землю і ягоду, яка на ній вирощується, від сертифікаційного органу Органік Стандарт. Задоволення це не з дешевих: компанії довелося інвестувати близько €35 тис. в кожен гектар.

«Сюди входить все: і підготовка грунту, і саджанці, і система поливу, свердловина і все інше», — пояснює Олег Науменко.

Та й догляд за 1 га обходиться мінімум в 38-40 тис. грн/рік, що в 2,5-3 рази більше, ніж витрати на виробництво звичайної лохини. Проте, Олег Науменко впевнений, що вже до 2023-2025 рр. окупить всі вкладені в ягоду кошти.

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry