Експортери та виробники традиційної сої втрачають по 3 євро на тонні через зараженість інфраструктури ГМО

«В Україні вся інфраструктура ­– елеватори локальні, портові, автопоїзди, комбайни, залізничні вагони заражені ГМО, – зяявила  регіональний директор асоціації «Дунайська соя» Оксана Просоленко під час дискусії на Олійно-жировій конференції, яка проходила в Києві 18 жовтня. Більшість вантажів не контролюється, а тому ті компанії, які вирішили працювати з соєю в легальному полі, аби уникнути ризиків, вимушені будувати окремі елеватори, або домовлятися про окреме зберігання, наймати окремий, добре очищений транспорт, залучати сюрвеєрів, щоб контролювали переміщення вантажів, відбирати проби продукції перед завантаженням чи перевалкою і після, вимагати від власників суден, щоб три попередні вантажі були не ГМО, повідомила експерт.

Все це тягне додаткові витрати, на суму, як мінімум, 3 євро на тонні, котра лягає додатковим тягарем на виробника.ц Система державного контролю практично паралізована, єдине, що вона може зробити: провести перевірку за зверненням фізичної особи…

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry