FRUIT LOGISTICA 2018: учасники UHBDP їдуть за міжнародними контрактами у Берлін

 На три зимові дні Берлін стане плодоовочевою  столицею світу. З 7 по 9 лютого 2018 року на Міжнародній торговельній виставці свіжих овочів і фруктів FRUIT LOGISTICA 2018 світові гравці плодоовочевої сфери представлять свою філософію свіжого бізнесу. Актуальні тенденції та тренди, інновації та якість, різноманітність і новинки, словом, весь сучасний світ овочів і фруктів на долоні.

За підтримки Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP) та Міжнародного торгового центру (ITC) участь у виставці візьмуть сім компаній з Херсонської, Миколаївської та Одеської областей. Це компанії «Владам», «Сапераві», «Євросервісгруп», «Агат-Південь», «Роздольне», «Горіх Причорномор’я» та «Агропатріот».

— Для наших клієнтів FRUIT LOGISTICA – це просто нові ринки збуту, це інша культура виробництва та продажу продукції, високі стандарти якості та просування продукції, словом, нова сходинка на шляху до цивілізованого світу овочів та фруктів та ведення бізнесу , — підкреслює менеджер Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва Дмитро Ніколаєв.

FRUIT LOGISTICA — це унікальний за своїми можливостями майданчик для просування свіжої продукції та завоювання нових ринків збуту, 3 077 експонентів та 76 000 відвідувачів з 130 країн світу. За словами організаторів виставки, ніде у світі виробникам й покупцям не вдається встановити так багато галузевих контактів. FRUIT LOGISTICA займає площу 124,820 m² — це приблизно 18 стадіонів.

Юрій Біліченко, керівник ТОВ «Роздольне» з Херсонської області вперше демонструватиме в Європі продукти шокової заморозки:

— Ми представимо нашу продукцію – заморожені ягоди, фрукти та овочі, розраховуємо знайти європейських партнерів для довгострокової роботи. Завдяки співвідношенню ціни та якості, впевнений, наша продукція конкурентоспроможна.

— Ми їдемо в Берлін з моделлю співпраці й  очікуємо укласти контракти. У нас є договір з європейською компанією, яка буде займатися розфасовуванням нашої продукції — горіхи з медом — в Європі. Хочемо отримати реальних покупців і реальні контракти, — ділиться очікуваннями Павло Тулба, директор СОК «Горіх Причорномор’я» (Одеська область).

— Ми вже не раз приймали участь у цій виставці. Представляємо продукти переробки овочів – наші фірмові соки. Сподіваємося, що ряди клієнтів поповняться. Цього разу буду цікавитися обладнанням для фермерського господарства, — розповідає Адам Мельник, керівник компанії «Владам».

FRUIT LOGISTICA охоплює кожен сектор свіжого бізнесу та надає повну картину новітніх інновацій, продуктів та послуг за кожною ланкою міжнародного ланцюга поставок. Таким чином, виставка пропонує чудові можливості для спілкування з основними відповідальними особами кожного сектору галузі, а саме:

  • Свіжі фрукти та овочі.
  • Сушені фрукти та горіхи.
  • Упаковка та маркування.
  • Транспортні та логістичні системи.
  • Виготовлення та зберігання.
  • Преса та ЗМІ.
  • Комп’ютерні та інтернет-рішення.
  • Системи вирощування.
  • Теплиці і парникові технології.

 

У рамках FRUIT LOGISTICA 2018 групи експертів обговорять поточні проблеми виробництва свіжих продуктів, а також інноваційні рішення в галузі обладнання. На виставці відбудеться вручення найважливішою нагороди в області виробництва свіжих фруктів. Особливістю премії FRUIT LOGISTICA Innovation Award є те, що її вибирають понад 75 000 високопоставлених відвідувачів з більш ніж 130 країн, які відвідують виставку.

Бажаючі ще встигають забронювати квітки на виставку. За більш детальною інформацією звертайтесь до представництва Mеsse Berlin в  Україні.

Инфоиндустрия