“Нібулон” розбудовує надсучасну логістичну систему

У найближчі роки логістика компанії практично повністю буде переорієнтована на водний транспорт. З’єднати річкові термінали з сільгосптоваровиробниками в радіусі 80-100 км «НІБУЛОН» планує завдяки найсучаснішому в Україні автопарку.Як повідомлялося раніше, у цьому році компанія придбала 60 нових тягачів Mercedes, Volvo і Scania. 27 липня 2017 року в родинному колі «НІБУЛОНівців» відбулась презентація нового парку вантажних автомобілів компанії «НІБУЛОН».

За словами Олексія Вадатурського, автопарк компанії «НІБУЛОН» сьогодні є кращим та найсучаснішим в Україні: «Зазвичай такі авто випускаються виключно для країн Європи і є незвичними для пострадянського простору, але сьогодні вони прийшли в Україну. Автомобілі випущені з конвеєрів заводів кращих країн світу в травні, червні, липні цього року і адаптовані до умов і автошляхів нашої країни».

 Метою компанії є максимальне переорієнтування вантажних перевезень на річки. Вже сьогодні «НІБУЛОН» транспортує 2 млн тонн зерна на рік річками України, а в найближчі роки перевезення по воді складатимуть 4,6 млн тонн щорічно.

 «Ми хочемо стати ближче до кожного сільгосптоваровиробника і надати можливість кожному українському аграрію транспортувати свій врожай безпосередньо річками України. Наш найсучасніший в Україні автопарк покликаний оптимізувати логістику перевезень зернових вантажів. Враховуючи те, що перевантажувальні термінали компанії збудовані максимально близько до виробників сільгосппродукції, ці автомобілі працюватимуть у радіусі 80-100 км безпосередньо з сільгосптоваровиробниками,  –  пояснює Олексій Вадатурський. – За великим рахунком, про це має піклуватися Міністерство інфраструктури. Але оскільки воно цим не займається, ми самотужки взялися за розбудову ефективної системи логістики в Україні: відродженням річок як транспортних артерій, їх днопоглиблення, будівництво сучасного флоту.

За його словами, на цьому «НІБУЛОН» не спиняє свою масштабну роботу з розвитку річкової логістики в Україні. Вже сьогодні  компанією розглядаються плани з будівництва нових перевантажувальних терміналів у Дніпропетровській, Запорізькій, а також Херсонській областях, де існує дуже потужна зацікавленість обласної влади у залученні інвестицій у розвиток регіону.

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry