«Змінюйся, або помри»: постачальники овочів мають зробити крок назустріч споживачам

Твердження «змінюйся, або помри» з кожним роком все гостріше стосується не тільки високотехнологічних виробництв, а й виробників свіжих овочів та фруктів. Саме зміна споживацьких вподобань буде впливати на динамічність овочевого ринку в найближчі роки, тому, стратегія розвитку проекту з вирощування овочів повинна будуватись на ретельному вивченні прихильності споживачів і створенні цінностей, які б задовольняти ці потреби. Такої думки дотримується Антон Остромецький, директор з розвитку ТОВ «Брусилів Агро Імпекс».

На думку фахівця, наявність на полицях супермаркетів овочів посередньої чи, навіть, низької якості свідчить лише про низький рівень комунікації між ланками ланцюга поставок. Споживач вже давно вимагає інших продуктів.

« Учасники ланцюга поставок в плодоовочевому бізнесі повинні чутко розуміти, що додана вартість не є якимось абстрактним поняттям. Це наслідок створення додаткової цінності того чи іншого продукту, а додаткової цінності вимагає споживач. Досить часто доводиться чути, що в нас і брудна морква непогано продається, де ключове слово -«непогано», хоча погодьтеся, споживач прагне не «непоганої» моркви, а найкращої», — каже пан Остромецький.

Успіх сучасного овочевого проекту полягає в створенні правильної бізнес-моделі з диверсифікованими напрямками збуту.

«На моє власне переконання, необхідно залучати якогомога більше каналів збуту, використовуючи потенціал кожного з них, тобто створені цінності насамперед мають знайти прихильність споживача та задовольняти його потреби»,- розповів Антон Остромецький.

Як заробляти на створенні додаткової цінності на прикладі митої моркви та салатної цибулі Антон Остромецький розповість 20 жовтня, під час виступу на конференції «Майбутнє ринку «борщового набору» в Україні» . Подія буде проходити у Львові на території найбільшого в Західній Україні гуртового ринку ОРСП «Шувар» за підтримки Департаменту АПК Львівської ОДА. Організаторами конференції є ОРСП «Шувар» та Міжнародна фінансова корпорація.

Інфоіндустрія