Успіх української торгової місії в ОАЕ

Найбільша торгова місія українських виробників плодоовочевої продукції та кондитерських виробів Fruit Trade: Ukraine – Middle East, яка відбулася в Дубаї, ОАЕ в кінці березня поточного року вже починає приносити свої плоди. Під час роботи форуму та В2В всі без винятку українські компанії-експортери фруктів змогли домовитися з найбільшими імпортерами плодоовочевої продукції регіону та укласти попередні домовленості про експорт яблук, ягід і інших видів фруктів і овочів. На цьому тижні перші контейнери яблук по новим умовам вже вирушили на Близький Схід, повідомляє проект EastFruit.

«Відразу кілька компаній змогли зробити експортні відвантаження яблука завдяки контактам, встановленим під час нашого заходу, незважаючи на те, що запаси продукції експортної якості в фруктосховищах стрімко знижуються. Якщо покупці будуть задоволені якістю поставлених яблук, а саме зафарбованістю, пружністю, відповідністю упаковки, калібруванню і сортуванню згідно заявлених параметрам, то вони підтвердять свої попередні великі замовлення на новий сезон», – говорить Андрій Ярмак, економіст інвестиційного департаменту Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО ) і керівник проекту розвитку експорту українського продовольства.

«Що стосується смаку українського яблука, то завдяки досвіду перших поставок і нашої активної інформаційної кампанії, місцеві імпортери вже знають, що українське яблуко має високі смакові якості. Це допомогло зацікавити їх в тому, щоб спробувати імпортувати з України також лохину, малину, черешню і навіть овочі, і ми дуже сподіваємося, що наші постачальники не підведуть і зможуть підтвердити, що Україна може постачати свіжу плодоовочеву продукцію преміальної якості на віддалені ринки збуту» , – продовжує експерт.

Представники Української плодоовочевої асоціації (УПОА) вважають, що Україні під силу подвоїти обсяги експорту фруктів на Близький Схід в новому сезоні. Зокрема, поставки яблук в цей регіон, за умови, що урожай буде хорошим, можуть вирости в наступному сезоні до 8-10 тис. тонн.

Експерти EastFruit відзначають, що при експорті яблук в ОАЕ, Саудівську Аравію, Кувейт, Оман, Катар та інші країни регіону, українські садівники отримують в 2-4 рази вищу ціну за свою продукцію, ніж при реалізації її на внутрішньому ринку. Крім того, ціна, одержана ними за десертне яблуко в цих країнах значно вище, ніж імпортна ціна в Росії.

Відзначимо, що торгова місія Fruit Trade: Ukraine – Middle East була поєднана зі Sweet Trade: Ukraine – Middle East (мед і кондитерські вироби). Її організаторами виступили ФАО і Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) за фінансової підтримки Євросоюзу (EU4Business) і ФАО.

UkraineFood.org

Інфоіндустрія