Головне досягнення Укрзалізниці – фінансова стабілізація

 У реформі «Укрзалізниці» глава правління компанії Євген Кравцов назвав три основні досягнення. Першим досягненням він вважає фінансову стабілізацію. «Я прийняв компанію в стані технічного дефолту. Сьогодні УЗ має кредитний рейтинг на рівні держави», – зазначив Євген Кравцов. Друге досягнення – дерегуляція вагонної складової в вантажному сегменті, що прибрало великий корупційний пласт в частині використання вагонного парку «Укрзалізниці». Третім досягненням є капітальні інвестиції та фінансування в основні засоби «Укрзалізниці». «Ми запустили великі програми, наприклад, закупівлі тепловозів General Electric. За 2,5 року збудовано більше 6000 вагонів, а через капремонти пропущено 15000 – це більше половини операційного парку піввагонів Укрзалізниці. Сподіваюся, що найближчим часом оголосимо конкурс із закупівлі електровозів», – підсумував Євген Кравцов.

Президент Української аграрної конфедерації Леонід Козаченко вважає також досягненням створення можливості для приватників купувати власні вагони для перевезення вантажів. «Було досягненням, дозволено і легалізовано використання приватних вагонів для перевезення зерна, інших видів сільськогосподарської продукції. Це вирішило нагальну проблему дефіциту зерновозів. Це важливо не тільки для сільського господарства, а й для інших сфер і галузей економіки», – вважає Леонід Козаченко.

Експерт у сфері транспортної інфраструктури та логістики Валерій Ткачов відзначає, що в 2019 році аграрії домоглися від «Укрзалізниці» ряду пом’якшень для вантажовідправників. Так, вантажовідправники в поточному році отримали від УЗ кілька змін в нормах і умовах відправлень вантажів, оскільки менеджмент врахував пропозиції, які на адресу залізниці направляли аграрії.

Серед таких пом’якшень: • знижена норма по кількості вагонів у маршрутній відправці з 54 до 44 вагонів, що дозволило великій кількості вантажовідправників формувати маршрутну відправку; • введення обмежувальної норми (відстань до 20 км) для розрахунку подачі-прибирання вагонів на малодіяльних станції. «Це дозволило значно знизити витрати по подачі-прибирання вагонів на малодіяльних станції для клієнтів, які розташовані на великій відстані від відкритих залізничних станцій. Максимальну плату за подачу вагонів на малодіяльних залізничних станціях обмежили сумою 4 428,96 грн за вагон з ПДВ», – зазначає Валерій Ткачов.

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry