10.03.2017
На цьому наголосила т.в.о. заступника голови Держпродспоживслужби Лілія Стиренко під час прес-конференції на тему “Результати діяльності Держпродспоживслужби у 2016 році щодо контролю у сфері захисту прав споживачів”.“Як висловився Джон Кеннеді: “Ми усі, за визначенням, споживачі. І це не залежить від віку, статі, освіти, соціального статусу, займаної посади, бо кожен із нас упродовж життя споживає товари, користується послугами і за це платить”, – наголосила Лілія Стиренко. За її словами, економічна діяльність органічно пов’язана зі споживачами і споживанням, адже дві третини всіх витрат в економіці робить саме споживач. Разом з цим, саме споживачі є єдиною тією групою в економіці, яка часто залишається не почутою.
«Уряд, будучи за своєю природою головним представником усього народу, має особливе зобов’язання проявляти пильність відносно потреб споживача і просування інтересів споживачів» – це ще одне висловлювання Джона Кеннеді, якому уже 55 років, але воно понині залишається актуальним.
Загалом, як зауважили учасники прес-конференції, проведена Держпродспоживслужбою у 2016 році робота та отримані результати свідчать про наявність серйозних проблем у питаннях захисту прав споживачів. На жаль, за останні декілька років через запровадження з одного боку мораторію на перевірки підприємницької діяльності, а з іншого ускладнених процедур їх проведення фактично нівелюються механізми захисту справ споживачів, які гарантовані державою.
«Політику у цій сфері мають диктувати споживачі. Наше завдання почути, що їх сьогодні турбує. Спроба вирішити все за них – шлях в нікуди», – підсумувала т.в.о заступника Голови Держпродспоживслужби Лілія Стиренко.
Довідково:
15 березня – Всесвітній день захисту прав споживачів. Саме в цей день Президент США Джон Кеннеді в Конгресі в 1961 році виступив зі знаковою промовою, у якій було сформульовано чотири головних права споживача: право на безпеку, право на якість товарів і послуг, право на достовірну інформацію про них, право захищати свої споживацькі претензії в суді. Пізніше до них додалися ще чотири: право на відшкодування збитків, право на споживацьку освіту, право на задоволення базових потреб і право на здорове довкілля.
У 1983 році 15 березня було закріплене у міжнародному календарі святкових дат як Всесвітній день захисту прав споживачів.
Інфоіндустрія
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: