Американці зацікавилися українським борошном

Галузева спілка «Борошномели України», за фінансової та організаційної підтримки FАО і ЄБРР, стала експонентом і учасником виставки-конференція IAOM, яку організовує Міжнародна асоціація борошномелів, що відбулася з 15 по 19 квітня у Денвері (штат Колорадо, США).Заснована в 1896 році Міжнародна асоціація діючих борошномелів (IAOM) є глобальною організацією, що об’єднує борошномелів і переробників зерна, надаючи їм можливості для навчання і розвитку напрямків діяльності. Організація проводить численні навчальні курси і конференції, виставки, здійснює сертифікацію і вручає галузеві нагороди, публікує освітню літературу. На сьогоднішній день у асоціації 14 представництв по всьому світу, які просувають цінності та ідеї IAOM в різних куточках світу. Головна щорічна подія асоціації проходить зазвичай в різних містах США. Це не просто виставка, це також і конференція, навчальні курси, конкурси та благодійні ініціативи.

Перш ніж делегація українських борошномелів взяла участь в роботі виставки, протягом двох днів було проведено бізнес-тур по торговим мережам і дистриб’юторам харчової продукції в Чикаго. Члени делегації відвідали понад 10 роздрібних і оптових магазинів, включаючи такі мережі, як Fresh Farm, Costco, PeterFreshMarket, гігант органічної торгівлі, що входить в імперію Amazon Whole foods market, та ін., а також кілька українських та російських магазинів.

При цьому проведені дуже змістовні переговори з менеджерами по закупівлях бакалійної групи даних торгових мереж, а також вивчений асортимент магазинів щодо необхідної групі товарів”,- повідомили в ГС “Борошномели України”.

Необхідно відзначити, що практично у всіх мережах, що мають європейські полки або ж етнічні відділи, українська продукція присутня в тих чи інших товарних групах (молочна, кондитерська продукція), в тому числі крупи ТМ «Сквірянка», а також продукція групи компаній «Хлібодар» .

“На жаль, борошномельної продукції вітчизняних підприємств, крім як на полицях українських магазинів, ми не побачили, при тому що і російські, і польські, і литовські виробники представлені дуже широко. А асортимент місцевих виробників борошна колосально широкий. При цьому слід зазначити, що в США можна купити як 1-2 кг пакет борошна, так і 22 кг мішок, і попит населення на борошно дуже високий, причому на борошно в чистому вигляді, а не на готові борошняні суміші”,- йдеться у повідомленні галузевої спілки.

Безпосередньо сама виставка розпочала свою роботу 17 квітня і запропонувала своїм учасникам чотири тематичні блоки – якість продукції, технології, управління персоналом і контроль виробництва. Ключовим спікером конференції став міжнародний експерт борошномельної галузі Алан Трейсі (Tracy Consulting).

В рамках же виставки були представлені понад 100 експонентів з США, Канади, Туреччини, Німеччини, Китаю, Швейцарії, Італії, України, Данії. Серед компаній-експонентів переважали постачальники борошномельного обладнання, зерносховищ, також було багато інжинірингових компаній, постачальників послуг для борошномельних підприємств (автоматизація, безпека, фумігація), компаній-виробників обладнання для оцінки якості продукції та ін.

Стенд «Борошномели України» пропонував учасникам виставки інформаційні буклети про Україну як експортера борошна і продуктів переробки зернових, тут же учасники заходу могли ознайомитися зі зразками української продукції від ряду ключових компаній-експортерів борошна, круп, хлібобулочних виробів ( «Столичний млин», Сквирський КХП , «Зернарі», «Хлібодар», «Рівнеборошно», «Білоцерківськхлібопродукт»).

“Так, багато учасників виставки знають про лідируючі позиції України як експортера зерна, але вражаючі темпи зростання експорту борошна і продуктів переробки для багатьох були новиною. Особливо активно цікавилися можливостями закупівель української продукції покупці з країн Центральної і Південної Америки (Гватемала, Коста-Ріка, Еквадор, Колумбія)”,- повідомили в галузевій спілці.

Також під час заходу директор ГС «Борошномели України» Родіон Рибчинський провів зустріч з виконавчим віце-президентом IAOM Меліндой Фарріс, в рамках якої сторони обговорили можливості співпраці між двома організаціями та перспективи спільних проектів в Причорноморському регіоні.

UkraineFood.org

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry